השוק

רציו-אנרגיות, Dan -Petroleum ו-ENI זכו במכרז לרישיונות חיפוש ימיים

רציו מדווחת על זכייתה במכרז הרביעי יחד עם ענקית האנרגיה ENI ו  Dana Petroleum אשר נכנסות לראשונה לפעילות בישראל, שותפות זו תיצור הזדמנויות חדשות ואסטרטגיות לרציו באזור וימקסם את יכולות האקספלורציה באזור
מערכת ice | 
מאגר הגז לוויתן (צילום מרק ישראל סלם/פלאש 90)
רציו אנרגיות מדווחת כי במסגרת הליך המכרז הרביעי, הוענקו לה ולשותפותיה – תאגיד האנרגיה הבינלאומי Eni ו דנה פטרוליום שישה רישיונות חיפוש ימיים במקבץ אחד, מקבץ G, על ידי משרד האנרגיה והתשתיות. במסגרת השותפות Eni תשמש כמפעילה ו Dana Petroleum (חברת בת של תאגיד הנפט הלאומי של קוריאה, KNOC) תתרום מניסיונה הרב בתחום האקספלורציה. 
המומחיות והניסיון של השותפות , בהובלת תאגיד הענק Eni , אשר לו נוכחות משמעותית במצרים, יוצרים סינרגיה יוצאת-דופן בחלופות פיתוח עתידיות במקרה של תגלית בשטח הרישיון.
ENI מחברות האנרגיה הגדולות והמובילות בעולם, בעלת יכולות מוכחות בתחום האקספלורציה פיתוח והפעלת שדות נפט וגז טבעי. Eni פועלת בכ-62 מדינות ברחבי העולם ובעלת נוכחות בולטת במצרים, בה היא משמשת כמפעילה של שדה הגז Zohr ושותפה במתקן ההנזלה – Damietta LNG.
לENI יש רקורד מרשים של אספקה בזמן ובניהול תקציב מדוקדק של פרויקטים ימיים מורכבים: Zohr הושק תוך פחות מ-2.5 שנים מהגילוי, שדה מוזמביק קורל דרום ומפעל FLNG הושקו ב-2022, 5 שנים לאחר FID ובמסגרת התקציב. החברה נסחרת בבורסות ניו יורק ומילאנו.

[A logo for a company Description automatically generated with low confidence] Dana Petroleumהינה חברת חיפוש ואקספלוציה מובילה ופועלת בבריטניה, הולנד ומצרים, בבעלות מלאה של KNOC (חברת הגז והנפט הלאומית של דרום קוריאה). החברה שותפה בכ-50 רשיונות חיפוש ברחבי העולם (חלקם כמפעיל) ובעלת ניסיון ייחודי בפיתוח פרויקטי Off-shore.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה