השוק

אמזון מתפוצצת: רשמה עלייה של 13% בהכנסות, המניה מזנקת

אמזון פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2023 שהכו את תחזיות האנליסטים עם הכנסות של 143.1 מיליארד דולר, שני מיליארד מעל התחזיות, בעיקר בזכות הכניסה לשוק הבינה המלאכותית. הרווח הנקי גדל ב-7 מיליארד דולר לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בתוך כך, המניה זינקה ב-3%
מערכת ice | 
אמזון נכנסת לשוק הבינה המלאכותית (צילום shutterstock, vecteezy)
אמזון פרסמה את הדוחות הכספיים שלה לרבעון השלישי של שנת 2023, והכתה את תחזיות האנליסטים אחרי שהכנסות של החברה הסתכמו ב-143.1 מיליארד דולר, שני מיליון דולר מעל הציפיות שהוערכו ב-141.4 מיליארד דולר. מדובר בזינוק של 13% לעומת ביצועיה ברבעון המקביל אשתקד, שהסתיים עם הכנסות של 127.1 מיליארד דולר.
בעקבות כך, המניה של החברה זינקה בסגירת המסחר של הוול סטריט ב-3%. הרווח התפעולי של חטיבת הענן הסתכם ב-7 מיליארד דולר, בהשוואה לרווח תפעולי של 5.4 מיליארד דולר ברבעון השלישי של 2022. הצמיחה של אמזון, איך לא, הגיעה בעיקר בזכות הפיתוחים של בינה מלאכותית גנרטיבית. נוסף על כך, הרווח הנקי גדל ל-9.9 מיליארד דולר ברבעון השלישי, לעומת 2.9 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד.
אנדי ג'סי, מנכ"ל אמזון, סיפר לאחר פרסום התוצאות הכספיות של החברה לרבעון השלישי: "היה לנו רבעון שלישי חזק כשעלות השירות שלנו ומהירות המשלוחים שלנו עשו צעד נוסף קדימה, צמיחת הענן שלנו המשיכה להתייצב, הכנסות הפרסום שלנו צמחו בצורה חזקה, והרווח התפעולי הכולל ותזרים המזומנים החופשי עלו באופן משמעותי". לסיום הודה: "צוות הענן ממשיך לחדש בקצב מהיר, במיוחד בבינה מלאכותית גנרטיבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה