השוק

בגלל נשיא ארה"ב: ענקית המטוסים בואינג הפסידה 2.4 מיליארד דולר

חברת המטוסים בואינג דיווחה על דוחות כספיים רעים מאוד לרבעון השלישי של שנת 2023, בו הפסידה 924 מיליון דולר לעומת הרבעון המקביל אשתקד. חצי מההפסדים הגיעו בשל עיכובים ודחיות של הסבת שני מטוסי החברה מסוג ג'מבו 747 לצי המטוסים של נשיא
מערכת ice | 
אייר פורס וואן (צילום ויקיפדיה)
חברת המטוסים בואינג דיווחה אתמול (רביעי) על דוחות כספיים רעים מאוד לרבעון השלישי של שנת 2023, בו הפסידה 924 מיליון דולר לעומת הרבעון המקביל אשתקד, כמעט כפול מתחזיות האנליסטים לדוחות החברה.
כמעט חצי מההפסדים של החברה ברבעון האחרון הגיעו בעקבות עיכובים ודחיות של הסבת שני מטוסי החברה מסוג ג'מבו 747 לצי המטוסים של נשיא ארה"ב - אייר פורס ואן. למעשה, מאז הסבה בואינג את המטוסים הללו למטוסים של נשיא ארה"ב היא הפסידה לא פחות מ-2.4 מיליארד דולר, אחרי שזכתה במכרז להסבתם תמורת 4.3  מיליארד דולר, זאת לאחר שניהלה משא ומתן ארוך וממושך עם נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ.
לפי ההערכה של Agency Partners, ההפסדים הללו הגיעו בעקבות פשיטת רגל של אחת הספקיות שלה, שיבושים נוספים בגלל מגפת הקורונה ומחסור בעובדים עם סיווג ביטחוני גבוה. נוסף על כך, ההפסדים הגדולים של החברה נבעו גם מתקלת ספקים שאילצה את החברה להוריד את היעד שלה למסירות של מטוסי 737 לחברות אליהן התחייבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה