השוק

יוחננוף חוטף מרמי לוי בשידור חי: "הוא גם קונה מטורקיה"

רמי לוי כעס על דברים שאמר נגדו חקלאי באולפן: "זה שקר וכזב, כל מי שאומר את זה לא מדבר אמת, תראו במרלו"ג שלנו שרוב התוצרת ישראלית, אנחנו מביאים רק כי צריך לספק תזונה. כל מי שמדבר ככה משקר, גם איתן יוחננוף קנה בשבוע שעבר בחו"ל וכולם קנו לפני שבועיים ולא יספרו סיפורי אלף לילה ולילה, אנחנו קונים הכי הרבה במדינה"
מערכת ice |  3
איתן יוחננוף (צילום גבע טלמור)
רמי לוי ממשיך לייבא בימים אלו עגבניות מטורקיה, זאת חרף ההבטחה שיסייע גם לחקלאים בדרום וההתחייבות שלו לעידוד תוצרת ישראלית וגם בצל החרם המחודש שטורקיה מעוניינת להשית על ישראל. בעלי משקים טענו כי הם קוטפים את התוצרת, אבל נאלצים לזרוק לפח כשלכאורה אף רשת לא מוכנה לקנות מהם.
איתן יוחננוף התארח באולפן חדשות 13 ושמע חקלאי בשם ניסים לסרי שטוען: "נהיה מצב שאין פועלים, גם התאילנדים עזבו, קיבלנו התנדבות של אנשים טובים שקוטפים את התוצרת, אבל אז הבינו שהביאו בינתיים סחורה מטורקיה. החקלאים אומרים אבל קטפנו והם חסרי אונים. אחרי שהם קוטפים רשתות השיווק לא לוקחות סחורה. השמידו 15 טון מלפפון כי הזמינו מטורקיה, הממשלה צריכה להתעורר".

יוחננוף השיב: "בהחלט צריך להגיד שאנחנו באירוע שמתחיל ומתפתח ותופס אותנו כמו שהוא תופס. כל הצריכה במדינה נחתכת, אין בתי מלון ודברים כמו מטבחים ציבוריים, חלק גדול מזה נחתך. הזמנות שהתבססו על דברים מקודם, אם לא היה את היבוא לא היה לנו מספיק לשוק. יש פער בין הצורך לרצון. אני מבטיח לידידי שאנחנו איתם. אני קונה המון בארץ".
החקלאי אמר: "אני מוריד את הכובע בפניהם, לא בגלל שהוא נמצא, הם עדיין קונים מהחקלאים, על אף שהם נותנים 40 אג' פחות, אבל זה המחיר. החוכמה ברגע הזה היא להפגין סולידריות ולא למכור על המדף, שממשלה תשלם. יש מספיק לכל מדינת ישראל. כל המושבים בארץ, אנחנו בחזית. מי לא בסדר? אני יכול להגיד שרמי לוי לא קונה תוצרת, יש לו חברת תעופה והוא מפנה שם ספסלים בשביל להביא תוצרת, הוא לא יגיע לאולפן".
יוחננוף הוסיף: "אנחנו מקבלים החלטות אופרטיביות, יש לנו קבינט כלכלי ואנחנו מנסים לתת מענה לאירוע הזה והניתוב של כל הסחורה, גם בהסתכלות קדימה. תתכוננו בחודש הבא לחוסרים. אני נמנע מלדבר על תחרות עם רמי לוי, אנחנו כולנו בענף המזון כמשק לשעת חירום והמחויבות שלנו לשמר ביטחון תזונתי דורשת מאיתנו דברים גדולים שאנחנו מתארגנים אליהם".
רמי לוי הצטרף לשידור ורתח מזעם על הדברים שאמר לסרי: "זה שקר וכזב, כל מי שאומר את זה לא מדבר אמת, תראו במרלו"ג שלנו שרוב התוצרת ישראלית, אנחנו מביאים רק כי צריך לספק תזונה. כל מי שמדבר ככה משקר, גם איתן יוחננוף קנה בשבוע שעבר בחו"ל וכולם קנו לפני שבועיים ולא יספרו סיפורי אלף לילה ולילה, אנחנו קונים הכי הרבה במדינה".
 
לסרי אמר: "לך יש הכי הרבה סניפים", לוי השיב: "אתה שקרן, פשוט שקרן, כמה אני משלם לחקלאי? פחות 40%, אתה שקרן, אני לא אדבר איתך בנימוס כי אתה אומר דברים לא אמיתיים, אתה אדם לא ישר שמכפיש את השם שלי, אני דואג לאזרחי ישראל, לא צריך לעשות שימוש ציני על הגב של אזרחי ישראל ולמכור עגבניה ב-25 שקל לקילו, נדאג לביטחון תזונתי ולמחירים הכי זולים. כתבתי לחקלאים שאנחנו קונים רק מהם, אז שלא יספרו סיפורים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רמי די אתה דואג קודם לכיסך
    חואקין 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחר כך לקונים,לעובדים,לחקלאים
    סגור
  • 2.
    רמי המחבל לוי
    יניב 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שימו לב מה הולך אצלו בסופרים, היום 26/1023 ערבים הציקו ליהודים ואמרו להם דברי שטנה בתוך הסופר, אחים שלי יהודים אל תתנו כסף לחובב ערבים וכסף , הבן אדם הזה מממן טרור בתוך הארץ , רמי לוי העילג האיש הכי מסוכן שיש
    סגור
  • 1.
    איתן הכי מושחת
    Xxx 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משחק אותה פטריוט אבל לא רואה כלום חוץ מכסף... גרוע בהרבה מרמי לוי
    סגור