השוק

אדידס מסתבכת: קמפיין השיווק בדיזינגוף שמכעיס את עיריית ת"א

אדידס ישראל פתחו את החנות המחודשת שלהם בדיזינגוף סנטר עם אסטרטגיית שיווק מסקרנת, שכוללת הצבה של בובה בדמות רגליים הנועלות את נעלי החברה. עיריית ת"א לא אהבה את הרעיון ודורשת מהם להסיר את הבובה
מערכת ice |  3
אדידס ישראל דיזינגוף סנטר (צילום פייסבוק: דיזינגוף סנטר תל אביב)
בובה ענקית של נעלי אדידס שהוצבה על גג החנות המחודשת שלהם בדיזינגוף סנטר, הצליחה לסבך את החברה עם עיריית תל אביב. הטענה של העירייה היא כי "השלט הוצב ללא רישיון ותוך הפרה בוטה של כללי מדיניות השילוט העירונית."
הסכום על קנס שכזה מסתכם בכ-730 שקל, סכום נמוך שרשת ההנעלה העולמית ככל הנראה תוכל לספוג, במיוחד כשסכום השכירות על חנות הענק בקניון מסתכם בכ-400 אלף שקל לחודש.
כאשר מנכ"ל אדידס ישראל טיבו דוראנד, נשאל על ידי גלובס מדוע דיזינגוף סנטר נבחר כמיקום לסניף המחודש של הרשת הוא טען: "הוא סמל והוא במיקום מהטובים בארץ, המפתח מבחינתנו הוא ערכי הקיימות שלהם והפעילות שלהם בנושא. כשנפגשנו איתם והם הציגו בפנינו את כל מה שהם עושים, זה נתן לנו מוטיבציה להיות שם".
אדידס העולמית מחזיקה בכ-85% מהמותג "אדידס ישראל" וגדעון מוליוב מחזיק את שאר ה-15%. לפני שנה חברת ההנעלה חתמה על הסכם עם "אלקטרה" במסגרתו היא צפויה להפעיל לאחר סוכות את רוב הסניפים של המותג בישראל, כ-45 מתוך 67 בסך הכול.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גדעון מוליוב לקראת פשיטת רגל
    שלום 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגה ספורט+ אלי אל בקשיים . לא משלמים לספקים
    סגור
  • 2.
    דווקא מאוד חמוד. מקווה שיסתדרו עם העירייה. (ל"ת)
    נו 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    400 אלף לשנה ! (ל"ת)
    הכל טוב 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור