השוק

אלטשולר שחם נכנס לתחום הכי חם בבורסה: התכנית נחשפת

בית ההשקעות אלטשולר שחם, שמתמחה בניהול כסף של חוסכים, יצטרף כחבר בורסה ויפתח מערכת מסחר עצמאית; המסחר העצמאי הוא הכוכב של שוק ההון ומהווה מרכז רווח משמעותי
ניצן כהן |  1
רן שחם (צילום סם יצחקוב)
אלטשולר שחם נכנס לאחד התחומים החמים בשוק ההון. בית ההשקעות הצטרף כחבר בורסה ויפתח מערכת מסחר עצמאית. עבור אלטשולר שחם מדובר בכניסה לסיגמנט רווחי מאוד כשאם ישכיל לפתח מערכת חכמה ויגבה דמי ניהול טובים הרי שיוכל לנגוס בנתח שוק משמעותי בתחום.
נסביר בפתח הדברים כי כיום הציבור הרחב פתוח הרבה יותר למסחר עצמאי בשוק ההון וזה אומר שאחת האלטרנטיבות של הציבור היא לסחור באופן עצמי בנוסף להפקדה באפיקים מנוהלים ששם מנהלי ההשקעות בבית ההשקעות מנהלים את כסף. בדרך זו הציבור לוקח אחריות על הכסף שלו ולמעשה משקיע באפיקים שנראים בעיניו ללא מעורבות של מההל השקעות.

נכון להיום עיקר הפעילות העצמאית בשוק ההון מתרכזת בבנקים אבל יש מספר בתי השקעות פרטיים שמאפשרים את הפעילות העצמאית תוך שהם גובים עמלות נמוכות משמעותית מהבנקים. כך למשל IBI, מיטב, אקסלנס ופסגות מחזיקים בפעילות כזו וכמובן שתחרות עושה רק טוב לכל ענף ובטח לענף שהוא רגיש מאוד לעמלות.
הפעילות של המסחר העצמאי תיקרא אלטשולר שחם טרייד. אלטשולר שחם טרייד יאפשר לציבור הרחב מסחר עצמאי בשוקי ההון באמצעות מערכת חדשנית, אשר תציע לסוחרים חווית משתמש מהירה, אישית וידידותית, מהמתקדמות בשוק.
בית ההשקעות אלטשולר שחם הוקם ב-1990 על ידי קלמן שחם וגילעד אלטשולר, ונחשב לבית השקעות מוביל בישראל, המתמחה בניהול קרנות נאמנות, תיקי השקעות, קופות גמל וקרנות פנסיה. נכון להיום, בית ההשקעות מנהל כ-190 מיליארד שקלים עבור כ- 2.3 מיליון לקוחות ומשקיעים.
רן שחם, מנכ"ל אלטשולר שחם: "אנו שמחים להצטרף כחבר בורסה, הפותח בפני הציבור הישראלי אפיקים חדשים ומספק להם גישה גמישה, כלים מתקדמים ומגוון ערכים מוספים לניווט בעולם ההשקעות הדינמי. זהו צעד נוסף במחוייבות שלנו לייצר עבור לקוחותינו מגוון אפשרויות השקעה מתקדמות".
איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בתל אביב: "הצטרפותו של אלטשולר שחם טרייד כחבר חדש בבורסה בת"א הוא עוד צעד משמעותי לפיתוחו ושכלולו של שוק ההון הישראלי ואנו מברכים על כך. שוק ההון הישראלי משווע לשחקנים נוספים שיאפשרו לציבור הרחב לפעול בפלטפורמות מסחר נגישות ותחרותיות.  הרחבת מספר חברי הבורסה היא חלק מהתוכנית האסטרטגית שלנו לעודד שחקנים נוספים להיות חלק משוק ההון הישראלי. הצטרפותו של אלטשולר שחם טרייד יגביר את התחרות ואת הנגישות לשוק ההון בקרב ציבור המשקיעים הישראלי. אני צופה כי נמשיך לראות גופים משמעותיים, מקומיים ובינלאומיים, מצטרפים כחברי בורסה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מצטרף לאלטשולר עד שיוכיחו את עצמם
    אנימכבר ניכוותי 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולהזהר מעמלות צוגזמות
    סגור