השוק

בכיר בליכוד מזהיר: "אם נמשיך בחקיקה דירוג האשראי יירד"

ח"כ דוד ביטן בכנס לשכת עורכי הדין: "הליכוד נפגע מכל המהלך של הרפורמה, והוא יפגע אם לא נגיע להסכמה רחבה. האחריות היא שלנו ואנחנו צריכים לטפל ביתר הנושאים חוץ מהרפורמה, לצערי הרב רק חלקינו פועלים בזירות האחרות כרגע", על אזהרות חברות דירוג האשראי טען: "אם נמשיך בחקיקה, זה יקרה"
דוד זולדן |  2
קיצוץ במסגרת האשראי (צילום Magma Images, shutterstock)
יו"ר ועדת הכלכלה נשא נאום בכנס לשכת עורכי הדין ושוב תקף את הליכוד: "הליכוד עשה טעות עם הרפורמה. יש בליכוד חברים שחושבים כך גם, יריב לוין בעצמו מנסה להגיע לפשרה". על יוקר המחיה אמר: "ביוקר המחיה צריך לטפל, זה לא רק הממשלה"
ביטן התייחס לאתגרי הממשלה הבוערים וכמובן לחקיקה המשפטית ומתח ביקורת נוקבת על סיעתו. ביטן אמר בין השאר: "הליכוד עשה טעות עם הרפורמה. יש בליכוד חברים שחושבים כך גם, יריב לוין בעצמו מנסה להגיע לפשרה. אני לא רואה עתיד טוב להגיע להסכמים בין הצדדים. הליכוד נפגעה מכל המהלך הזה, והמפלגה תיפגע אם לא נגיע להסכמה רחבה".
על שאר פעולות הממשלה הסביר כי: "אפשר לטפל בכמה דברים במקביל. ביוקר המחיה צריך לטפל, זה לא רק הממשלה. אבל הממשלה צריכה לשנות כיוון, היא לא תורמת את החלק שלה. האחריות היא שלנו ואנחנו צריכים לטפל ביתר הנושאים חוץ מהרפורמה. לצערי הרב רק חלקינו פועלים בזירות האחרות כרגע".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דוד ביתן !עם כאלה חשדות חמורים איך אתה יוצא מהבית? (ל"ת)
    מאיר 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    ביטן מוחזק
    ביטן 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בגרון ביטן משלם מס,לשמאל כי הוא מוחזק בגרון
    סגור