השוק

נחשף סל ההטבות של בן גביר למשפחות חללי לוחמי האש

השר לביטחון לאומי מקדם החלטה רבת משמעות עבור משפחות הנספים מקרב לוחמי האש ותאפשר למשפחות לקבל מהמדינה סיוע כלכלי למימון הוצאות ההלוויה, טיפולים רפואיים ונפשיים, ובנוסף, להנציח את יקיריהם בהתאם לחוק בתי קברות צבאיים

 
דוד זולדן | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
לוחמי האש סמל עדנאן אסעד ורב סמל דקל מרציאנו, שנפלו לבור בגליל במהלך פעולות חילוץ של צעיר שנפל לתוכו הובילו את השר לביטחון לאומי בן גביר לקבל החלטה שעושה צדק בעיקר עם משפחות הלוחמים. בישיבת הממשלה הקרובה הנושא יקודם. 
עם עד כה בני משפחותיהם נאלצו לממן את הוצאות ההלוויה והקבורה, בשל אי אסדרת מעמדם של לוחמי הכבאות וההצלה שנספו בדומה למעמדם של משפחות חללים מקרב מערכת הביטחון, שמקבלות סיוע כלכלי ורפואי מצד משרד הביטחון הרי שבקרוב המעמד עשוי להשתדרג. 
ביקורו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר במהלך השבעה של לוחמי האש עשה עליו רושם בל ימחה כאשר שוחח עם המשפחות. בן גביר עדכן כי יעלה בישיבת הממשלה הקרובה: "הצעת מחליטים" במהלכה יוענק למשפחות של מרציאנו ואסעד זכויות כספיות, כמו לבני משפחות שכולות על פי חוק משפחות חיילים שנספו במערכה.
ההחלטה רבת משמעות למשפחות הנספים שכן היא תאפשר לבני המשפחות לקבל סיוע כלכלי למימון הוצאות ההלוויה, טיפולים רפואיים ונפשיים, ובנוסף, להנציח את יקיריהם בהתאם לחוק בתי קברות צבאיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה