השוק

דירוג מניות קמעונאיות האופנה: זו החברה עם התשואה הטובה ביולי

חודש יולי היה חודש טוב בשוק ההון ולמעשה מניות קמעונאיות האופנה שסלו מלחץ שלילי בחודשים האחרונים תיקנו את הירידות; השורה התחתונה היא שהישראלים, חובבי הקניונים והקניות ממשיכים לקנות מכל הבא לידי - הדירוג המלא
ניצן כהן | 
מניות (צילום vecteezy)
חודש יולי היה חודש טוב בשוק ההון המקומי כשלמעשה התשואות השליליות מתחילת השנה תיקנו בחודשיים האחרונים וחודש יולי, היה טוב במיוחד. אם אנחנו מסתכלים על מניות חבוטות הרי אין כמו מניות האופנה להדגים אותן אבל אילו תיקנו בחודש יולי.
למעשה נשאלת השאלה מתי הריבית הגבוהה ושער הדולר הגבוה יחלחל לצריכה הפרטית ומשם לקופות של קמעונאיות האופנה וכאן התמונה היא כזו: בחודשיים האחרונים מתחילים להראות סימנים של השפעה של הריבית הגבוהה על הצריכה הפרטית. הדולר עוד לא מגולם במחירים עד הסוף ומכאן גם לא גולגל למחיר המוצרים הסופיים, אבל גם זה יגיע.
הישראלים חובבי קניות וקניונים וקמעונאיות האופנה הן יעד מרכזי לכרטיס האשראי של הציבור הישראלי. אז אנחנו מסכימים כי רק עכשיו מתחילה לחלחל הריבית הגבוהה לצריכה הפרטית, הרי שאנחנו יכולים להעריך (או נכון יותר, המשקיעים מעריכים את זה) שמניות קמעונאיות האופנה ספגו יותר מידי בחודשים האחרונים ומכאן התיקון שלהן בחודש יולי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה