השוק

הישג לטורבוג'ן: תקים את המערכות שלה בבניין רב קומות בניו יורק

ירון גלבוע, מנכ"ל טורבוג'ן: "קבלת כלל האישורים הנדרשים וההתקנה הצפויה של המערכת בניו יורק, היא צעד חשוב עבורנו בדרך למסחור ותחילת החדירה לשוק האמריקאי"
מערכת ice |  2
ירון גלבוע, מנכ"ל טורבוג'ן (צילום אילן בשור)
חברת טורבוג'ן המפתחת פתרונות מתקדמים בתחום ייצור אנרגיה מקומית הודיעה הבוקר על קבלת כלל האישורים הנדרשים, לרבות חברת החשמל Con Edison והרשות המקומית, להתקנת מערכת האנרגיה TG-40 מתוצרתה בבניין רב קומות בעיר ניו-יורק בארה"ב.
מערכת TG-40 היא מערכת לייצור חשמל וחום, הפועלת באמצעות מיקרו-טורבינה רב-דלקית בהספק של 40 קילו-וואט המופעלת על בסיס גז טבעי. השימוש במערכת צפוי לספק את צריכת הבסיס של הבניין של חשמל ומים חמים וכן לתת מענה לגידול בצריכה המושפע מהתיישנות רשתות החשמל הקיימות שלא עומדות בעומסי הצריכה ולהקטין את עלויות החשמל עד ל-20% מהעלויות הקיימות.
התקנת המערכת, שצפויה להסתיים בחודשים הקרובים, תהווה אבן דרך משמעותית בפעילות החברה בשוק האמריקאי ותשלים את הליך העמידה של החברה בתקנים הנדרשים להתקנות מסחריות.
ירון גלבוע, מנכ"ל טורבוג'ן: "קבלת כלל האישורים הנדרשים וההתקנה הצפויה של המערכת בניו-יורק, היא צעד חשוב עבורנו בדרך למסחור ותחילת החדירה לשוק האמריקאי. הביקוש הגובר לחשמל והתיישנות הרשתות הקיימות מדגישים את הצורך המובהק בפתרונות ייצור אנרגיה מקומית, והטכנולוגיה שלנו מספקת מענה יעיל, אפקטיבי וירוק ביחס לפתרונות הקיימים בשוק".
ממשל ביידן פרסם לאחרונה כי הוא מקצה מענקים בסך 8.5 מיליארד דולר לשיפור אנרגטי במבנים הכוללים התקנת מערכות CHP עד לגודל 300 קוו"ט. מערכת אספקת האנרגיה של טורבוג'ן חודרת לשוק בשל, אשר מבין את הצורך בייעול אנרגטי והפחתת זיהום חברת טורבוג'ן מתמחה בפיתוח מיקרו-טורבינה רב-דלקית לייצור עצמי של חשמל וחום בבניינים ומבנים כגון בתי אבות, בתי מלון, בנייני דירות, מבנים תעשייתיים ועוד. המיקרו-טורבינה בעלת נצילות אנרגטית גבוהה ומשקל נמוך ועלויות ההקמה והתחזוקה שלה נמוכות מהפתרונות הקיימים בשוק בקטגוריה של 50 קילו-וואט עד 1 מגה-וואט.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חושב שזה צעד לפני מכירות בכמויות
    Liel bar 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי האישור שהתקבל בטורבוג'ן לדעתי זה צעד אחד לפני מכירות ומסחור הטורבינה שלהם לבניינים ברחבה ניו-יורק. לא רק אני רואה את זה אלא גם המשקיעים שמרגע שיצאה ההודעה המניה עלתה 60% ויותר בפחות משעה.
    סגור
  • 1.
    הכתובת הייתה על הקיר
    יונתן 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני כמה חודשים הכריזה על אישור הפטנט אחרי זה על חבירה לחברת הפצה בארה״ב עכשיו על התקנה בפועל של המוצר לכאורה סדר הפעולות די צפוי ומתבקש, מי שהבין אותו הצליח להרוויח יפה מהפריצה שלה בעקבות ההכרזה ויפה שהחברה הצליחה לקדם את התוכניות שלה כמתוכנן
    סגור