השוק

אדידס מרוויחה בענק מנעליו של קניה ווסט: איך הגיבו יהודי ארה"ב?

מנכ"ל החברה, אשר ניצחה את תחזיות האנליסטים ברבעון השני, בעקבות ההכנסות מנעליו של הראפר המושמץ, הסביר כי: "הרווחים מאפשרים לנו לתרום כספים משמעותיים לארגונים כמו הליגה נגד השמצה, מכון פילוניז וקיטה פלויד לשינוי חברתי והקרן של רוברט קראפט למאבק באנטישמיות"
מערכת ice | 
אדידס, קניה ווסט (צילום pixabay, יוטיוב/ Fox News)
אדידס הכניסה לכיסה 437 מיליון דולר ממכירה של נעלי המותג Yeezy, שנותרו לאחר ניתוק הקשרים עם Ye, הראפר הידוע בעבר כקניה ווסט, שעיצב אותן, כאשר יצרנית בגדי הספורט הגרמנית מנסה להיפטר מהנעליים שלא נמכרו ולתרום חלק מההכנסות לארגונים הנלחמים באנטישמיות ובצורות אחרות של הסתה לאלימות.
המנה הראשונה של הנעליים, שהועמדה למכירה בחודש יוני, סייעה לחברה להגיע לרווח תפעולי של 193 מיליון דולר ברבעון השני ולעקוף את התחזיות, כך על פי הדו"ח הרבעוני שפורסם אמש (חמישי). המנה השנייה החלה להימכר ביום רביעי.
לאחר שההערות האנטישמיות והפוגעניות של Ye גרמו לאדידס לסיים את השותפות עם הראפר באוקטובר האחרון, החברה מסרה שהיא חיפשה דרך להיפטר מכמות נעליים בשווי של כ-1.3 מיליארד דולר "בצורה אחראית".
"נמשיך למכור בזהירות יותר מהמלאי הקיים של Yeezy", אמר המנכ"ל ביורן גולדן, שנכנס לתפקידו בינואר. "זה הרבה יותר טוב, מאשר הרס ומחיקת המלאי והרווחים מאפשרים לנו לתרום כספים משמעותיים לארגונים כמו הליגה נגד השמצה, מכון פילוניז וקיטה פלויד לשינוי חברתי והקרן של רוברט קראפט למאבק באנטישמיות", אמר גולדן.
אדידס כבר העבירה כ-11 מיליון דולר לארגונים המדוברים וצפויה לתרום 110 מיליון דולר נוספים בהמשך, בהתאם לביצועי המכירות העתידיות, כך על פי סמנכ"ל הכספים, הרם אוהלמאייר.
מספר בכירי הקהילה היהודית האמריקאית, אליהם פנתה לתגובה סוכנות ידיעות אמריקאית Associated Press, אמרו שהם לא מתכננים לקנות בעצמם זוג Yeezys, אך כן בירכו על התוכנית לתמוך בארגונים כנגד אנטישמיות ואמרו כי החברה מנסה להפיק את המיטב ממצב רע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה