השוק

פוצחים בשת"פ: רשת גרעיני עפולה חתמה על הסכם עם משק תמם

שרון תמם, מבעלי משק תמם מספר: "אנו שמחים לחבור לרשת הענק גרעיני עפולה, אשר פועלת משנת 1947 ונושאת בד.נ.א שלה את אותו תו איכות ואמינות ומלאכה רב-דורית שאנו דבקים בהם"
מערכת ice |  2
שרון תמם משק תמם (צילום לימור כרסנטי)
בימים אלה נחתם הסכם שת"פ בין רשת גרעיני עפולה למשק תמם, המוכר תוצרת טרייה באופן ישיר מהחקלאי לצרכן. משק תמם, הממוקם בגבע כרמל משנת 1949 ומוכר מזה כ-3 דורות תוצרת של פירות וירקות טריים מהחקלאי היישר לצרכן עד הבית, כיום בין היתר באמצעות חנות האונליין, כעת מתרחב ומוסיף לשירותיו סל מוצרים חדש, מבית רשת גרעיני עפולה.
שרון תמם, מבעלי משק תמם מספר: "אנו שמחים לחבור לרשת הענק גרעיני עפולה, אשר פועלת משנת 1947 ונושאת בד.נ.א שלה את אותו תו איכות ואמינות ומלאכה רב-דורית שאנו דבקים בהם. הרשת מתמחה בתחום קליית הפיצוחים בשיטות ייחודיות ומסורתיות העוברות במשפחה ובנוסף מספקת מגוון תבלינים, קטניות, פירות יבשים אורגניים, שמני זית מובחרים ועוד. אנו גאים מרגע זה לשווק את מוצריהם באתר האונליין שלנו ולהמשיך לספק לקהל לקוחותינו את השירות האיכותי והמשובח ביותר".
רשת גרעיני עפולה הוקמה על ידי שני חברים שהחלו לעבוד בבית הקלייה הראשון של גרעיני עפולה. הסניף הראשון של רשת גרעיני עפולה הוקם בנתניה והיה חדשני מסוגו - בחלק האחורי של החנות עמד בית קלייה במטרה לייצר כל יום סחורה טרייה ואיכותית לצד חנות שמכרה את המוצרים. מודל חדשני זה הוא הדבר המייצג את רשת גרעיני עפולה - בית קלייה וחנות שמטרתם לייצר ללקוחות מגוון מוצרים קלויים וטריים מדי יום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיבור מושלם שאפו (ל"ת)
    אורית 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אליפות
    שחר 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם הזמנתי ממשק תמם הרבה עד שעברתי דירה. תוצרת פגז. יש להם קווי חלוקה מהצפון ועד המרכז ודווקא ברמת השרון לא. תפתחו עוד קווים בבקשה!
    סגור