כסף וצרכנות

ב-700 אלף שקל: סניף חדש לתבליני פרג ברחוב העסקים הראשי

בסניף השביעי של הרשת שנפתח ברחוב ביאליק ברמת גן מוצעים למעלה מ-100 מיני תבלינים, תערובות תיבול ובישול, דבש, פירות יבשים ושמני זית. בקרוב ייפתחו סניפים נוספים באזור השרון ובבאר שבע
מערכת ice |  1
תבליני פרג ברמת גן (צילום אדריכל אנריקו סגרה)
רשת תבליני פרג מתרחבת ופותחת סניף חדש ברמת גן בעלות פיתוח והקמה כוללת של כ-700 אלף שקל. הסניף ממוקם ברחוב ביאליק 36 בעיר ומשתרע על פני שטח של כ-70 מ"ר.
לרשת תבליני פרג יש כיום 7 סניפים, כאשר בתחילת השנה היא פתחה חנות קונספט בקניון עופר ברחובות בהשקעה של כמיליון שקל. בראש החברה המשפחתית עומד חיים פרג והיא מעסיקה כ-60 עובדים בסניפים השונים. בחנות החדשה מוצעים למעלה מ-100 מיני תבלינים, תערובות תיבול ובישול, דבש, פירות יבשים ושמני זית.

אדריכל אנריקו סגרה אשר תכנן את הקונספט העיצובי של הרשת, מציין כי "לאחר למידה והכרת הצרכים של החנויות וקהלי היעד שעתידים לבקר בסניפים, החלטנו ללכת על קונספט תיכנוני המשתלב עם מגוון המוצרים והאווירה האקלקטית הנוצרת מכך. בחרנו סקלת צבעים שונים העומדים בקנה אחד עם הצבעוניות של התבלינים והחיבור בין המודרניזציה לאותנטיות של המקום".
מרשת תבליני פרג נמסר: "זיהינו ביקושים גבוהים ודרישות מלקוחות המתגוררים ברמת גן ובגבעתיים ולכן החלטנו ברמה האסטרטגית לפתוח את הסניף דווקא ברמת גן. כיום אנו בוחנים פתיחה של מספר סניפים נוספים במיוחד באזור השרון ובאר שבע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה יופי של חנות המגרות אליפות
    חיפאית 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחשבו לפתוח בקריות.מהכתבה נראה נפלא וכל הכבוד לנגריית רפי קגנובניץ..אומן הבחור.
    סגור