השוק
דירוג קמעונאיות המזון: זו הרשת שהשיגה את התשואה הטובה במאי
ענף המזון נמצא תחת מתקפה, לא רק שהמחירים ממשיכים לעלות (אינפלציה) הרי שהתחרות מתגברת עם השקת רשת קרפור; אבל בכל זאת הייתה רשת שהניבה את התשואה הטובה ביותר במאי; הדירוג המלא
ענף המזון נמצא תחת מתקפה. המחירים ממשיכים לעולות אבל זה בעיקר בגלל האינפלציה שגורמת לכל המחירים לעולות. אם אלה חשבונות הארנונה, אם מחירי החשמל (זוכרים את המקררים?) ואם אלה המחירים של היצרנים (זוכרים את עליית מחירי החלב?) כל זה מכניס את הענף לתזזיתיות.
בחודש מאי הייתה זו רשת קרפור שהשיקה לא פחות מ-50 חנויות במקביל וזה אומר שבכל סיגמנט המוצרים היבשים המיובאים נפתחה תחרות מרשימה. תחרות מהסוג הזה עושה רק טוב לענף.
עכשיו צריך לזכור. קמעונאיות המזון נמצאות בחזית של עליית המחירים. כלומר, בכל פעם שהלכתם לסופר וראיתם שנקניק שקניתם ב-10 שקלים עולה פתאום 15 שקלים, לא בהכרח היו אלה הסופרים האשמים אבל בכל מקרה את זה ראיתם על המדף בסופר ומכאן הביקורת. לא פעם אינה מוצדקת, אבל זה מה שיש.
קמעונאית אחת התעלתה בחודש מאי וזו רשת ויקטורי. הרשת הזו נחשבת למובילה בתחום ה-HEAVY DISCOUT וזה חשוב מאוד כדי להבין את הסיטואציה. ויקטורי אמנם מחזיקה בסניפים במרכזי הערים אבל ה-HEAVY DISCOUT הוא העסק המרכזי שלהם. כאן למעשה התגובה להשקה של קרפור הייתה מהירה וחדה וזה לא נסתר מענייני המשקיעים בשוק ההון. זה הדירוג המלא:
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.הטייפונים החדשיםנעמה 06/2023/25הגב לתגובה זו0 0עושים עלינו בוכטות, הציבור ממשיך לשלם.סגור
-
1.ערס רביד איכס (ל"ת)אורן 06/2023/21הגב לתגובה זו1 0סגור