השוק

חברת BLEnergy בהסכם אנרגיה ענק עם דוראל

חברת BLEnergy מקבוצת בליליוס חתמה על הסכם עם קבוצת דוראל במסגרתו חברת BLEnergy תתכנן, תספק ותתחזק מערכות אגירת אנרגיה הכוללות את טכנולוגית האגירה המתקדמת של CATL ומערכות המרה ובקרה מהמתקדמות בשוק העולמי
מערכת ice | 
טל מונד (צילום Blenergy, pixabay)
חברת BLEnergy מקבוצת בליליוס חתמה על הסכם עם קבוצת דוראל במסגרתו חברת BLEnergy תתכנן, תספק ותתחזק מערכות אגירת אנרגיה הכוללות את טכנולוגית האגירה המתקדמת של CATL ומערכות המרה ובקרה מהמתקדמות בשוק העולמי.
המערכות נרכשו עבור צבר פרויקטים סולאריים קרקעיים משולבי מערכות אגירה אשר עתידים לקום בישראל, בהספק כולל של מאות  מגה וואט שעה. זו העסקה הגדולה השנייה של החברות, הראשונה נחתמה לפני כשנה עבור מערכות אגירה בהיקף של כ-200 מגה וואט שעה כאשר מערכות אגירה אלו כבר סופקו לדוראל ומרביתם כבר הותקנו בפרויקטים שדוראל מקימה.

שילוב אגירת אנרגיה בפרויקטים סולאריים מאפשר להגדיל את שיעור החדירה של יצור חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשת בישראל ובשילוב יצרנים פרטיים של מקורות אנרגיה מתחדשת בשוק מספקי החשמל המתהווה, בו דוראל ביססה את מעמדה כמספק החשמל הירוק המשמעותי בישראל עם עסקאות ענק לאספקת חשמל עם חברות מובילות במשק.  
הפרויקטים צפויים לקום במהלך השנים 2023-2024 כחלק מתנופת הקמות הפרויקטים  של דוראל ברחבי הארץ.
מערכות האגירה של BLEnergy הכוללות את טכנולוגית האגירה מהמתקדמות בשוק העולמי "ENERONE" של CATL ,בעלות צפיפות אנרגטית ויעילות מערכת מהטובות בתעשיה.
כמו כן, BLEnergy חתמה עם דוראל על הסכם למתן שירותי אחריות, תחזוקה ואוגמנטציה לתקופה ארוכה. עסקה זו מצטרפת לשתי עסקאות נוספות שחתמה לאחרונה BLENERGY בהיקף כלל של 160 מגה ואט שעה עם שתי חברות אנרגיה מתחדשת נוספות תכנון אספקה ותחזוקה של מערכות אגירה שישולבו בפרויקטים סולאריים של אותן חברות.
BLENERGY מתכננת להשלים ב 2023 ובראשית 2024 תכנון מסירה הקמה וחיבור לרשת של מערכות אגירה בהיקף כולל של כ 700 מגה ואט שעה על בסיס עסקאות שנחתמו איתה עד כה.       
 יקי נוימן, מנכ"ל קבוצת דוראל: "אנו ממשיכים לפעול על פי תוכניות העבודה של דוראל, הכוללות הקמות בהיקף משמעותי  של פרויקטים בשנתיים הקרובות. אנו שמחים לחבור לBLEnergy לעסקת רכש נוספת כחלק מהמהלך שלנו להקמת עשרות מתקני סולאר +אגירה. יחד עם הסכמי רכש נוספים שביצעה ועתידה לבצע, דוראל צפויה לחצות את רף ה- 1 GWh מותקן בישראל בתחילת 2024 ולעזור למשק החשמל הישראלי לעשות מהפיכה ביכולת ניהול האנרגיה המשקי וביכולת ייצור אנרגיה מתחדשת למשך שעות רבות יותר.
מנכ"ל BLEnergy , טל מונד: "אנו גאים בבחירתה של דוראל לחתום עסקה גדולה שנייה עם BLEnergy. תחום האגירה הופך להיות רכיב חשוב ממערך ייצור החשמל של המשק הישראלי ויוכל לתת פתרון לניהול ביקושים, מעבר לאנרגיה מתחדשת, פתיחת תחרות מצד הספקים הוירטואלים ואף לתת סיוע לוקאלי לרשויות וצרכנים גדולים שירצו להוזיל את עלות החשמל ולהבטיח אספקת חשמל זמינה ורציפה. ההסכם של דוראל ביחד עם הסכמים נוספים שנחתמו עם יצרני אנרגיה מתחדשת מעמידים את החברה בעמדת הובלה בתחום, הנשענת הן על מוצריה המתקדמים של CATL והן על יכולות התכנון והאינטגרציה המוכחות של BLEnergy".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה