השוק

לשכת המסחר ישראל-אסיה בשיתוף פעולה מסקרן

תוף מינוף ההצלחה המתמשכת של הסכמי אברהם, שיתוף פעולה כלכלי חדש נוצר. ענקית הטכנולוגיה Zoho, בשיתוף עם לשכת המסחר ישראל-אסיה ובסיוע הקונסוליה הכללית של ישראל בדובאי הכריזה היום (שני) על שיתוף פעולה כלכלי
מערכת ice | 
פרמננד ולומאני ולירון זסלנסקי (צילום יח"צ)
ענקית הטכנולוגיה Zoho, בשיתוף עם לשכת המסחר ישראל-אסיה ובסיוע הקונסוליה הכללית של ישראל בדובאי, הכריזה היום (שני) על שיתוף פעולה כלכלי עם לשכת המסחר ישראל-אסיה.
במסגרת שיתוף הפעולה, חברות שותפות עם לשכת המסחר ישראל-אסיה יקבלו גישה חופשית ללמעלה מ-55 היישומים העסקיים מבוססי הענן של Zoho לפרק זמן של עד כשנה ולמומחיות שלה בתעשייה. לחברה יש יותר מ-90 מיליון משתמשים הפרוסים על פני יותר מ-150 מדינות, כולל איחוד האמירויות וישראל, וסך הכנסותיה חצה את רף מיליארד הדולר בשנה שעברה.

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם הקונסוליה הכללית של ישראל בדובאי ולשכת המסחר ישראל-אסיה, ולהוטים להשקיע בתעשייה הישראלית", אמר פרמננד ולומאני, מנהל אזור מזרח תיכון ואפריקה. "כחלק מאסטרטגיית הלוקליות הרב-לאומית שלנו, שבה אנו נשארים מושרשים מקומית תוך חיבור גלובלי, אנו תומכים בפיתוח אקוסיסטמות וקהילות עסקיות מקומיות. ישראל היא אחת המדינות עם הערך הגבוה ביותר ללקוח במזרח עבור, Zoho ואנו מחויבים לשרת את העסקים המקומיים שם".
הקונסולית הכללית של ישראל בדובאי, לירון זלנסקי, בירכה על הסכם שיתוף הפעולה ואמרה: "הסכמי אברהם סללו את הדרך לסינרגיות פוריות ושותפויות כלכליות בין ישראל לבעלות בריתה באזור. אנו רואים בדובאי ובאיחוד האמירויות נקודת חיבור מרכזית לשווקים ולקוחות פוטנציאליים חדשים, במיוחד עבור המומחיות של ישראל בתחום הטכנולוגיה והחדשנות. אנו מברכים את Zoho ואת לשכת המסחר ישראל-אסיה על שיתוף הפעולה, זהו ציון דרך חשוב ואנו בטוחים שזו רק ההתחלה של קשרים מועילים ורבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה