מדדים ומחקרים

קבוצת בריל ברבעון קשה: ירידה חדה ברווח התפעולי והנקי

הרווח התפעולי הסתכם בסך של כ-5.54 מיליון שקל לעומת סך של כ-11.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד; הרווח הנקי בתקופת הדוח הסתכם בסך של כ-468 אלף שקל (0.4% מהמכירות) לעומת רווח נקי בסך של כ-7.35 מיליון שקל (5.9% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד
מערכת ice |  1
ירידות בבורסה (צילום vecteezy)
קבוצת בריל, המתמחה בתחום האופנה וההנעלה, מדווחת היום (שלישי) על תוצאות החברה לרבעון הראשון של השנה. מחזור המכירות בתקופת הדוח הסתכם בסך של כ-127.4 מיליון שקל, לעומת סך של כ-124.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, המשקף גידול בשיעור של כ-2.6%.
הרווח התפעולי בתקופת הדוח הסתכם בסך של כ-5.54 מיליון שקל לעומת סך של כ-11.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי בתקופת הדוח הסתכם בסך של כ-468 אלף שקל (0.4% מהמכירות) לעומת רווח נקי בסך של כ-7.35 מיליון שקל (5.9% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד.

מר יהודה אלבז, מנכ"ל החברה מסר כי: "מחזור המכירות ברבעון הנוכחי משקף נתון שיא של הקבוצה בארבע השנים האחרונות עם צמיחה של כ-2.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, בדומה למגמה בשוק בכלל ובענף האופנה בפרט, הרווחיות של החברה נשחקה הודות לפיחות המטבע ועלייה במחירי הסחורות, עלייה באינפלציה אשר הובילה לגידול בעלויות התפעוליות ועלייה בהוצאות המימון אגב העלייה החדה בריבית. כמו כן, תוצאות הרבעון הושפעו לראשונה מהוצאות חשבונאיות בסך של כ-700 אלפי שקל בגין תגמול הוני שהוענק לעובדים בחברה בחודש ינואר השנה ובנטרול הוצאה זו הסתכם הרווח הנקי בסך של כ-1.16 מיליון שקל.
"במהלך שנת 2022 התחלנו במגמת התרחבות עם פתיחה של 17 חנויות חדשות בעיקר במגזרי אס.בי.אן ולי קופר תוך ביסוס וחיזוק מעמדה של החברה בענף האופנה וייצוג של עשרות מותגים בינלאומיים מובילים, נוכחות משמעותית במדיה החברתית, השקה של קמפיינים שיווקיים נרחבים ופריסה ארצית במעל לאלף נקודות מכירה פיזיות.
לצד ניטור וניהול סיכונים מוגבר המותאם לסביבה הכלכלית המתפתחת, במהלך השנה אנו צפויים להאיץ את המגמה באמצעות, בין היתר, הסבת חנויות רשת סולוג לחנויות לי קופר קידס, הגדלה משמעותית של פעילות הסחר האלקטרוני המקוון של החברה והקבוצה לעומת היקף הפעילות כיום והרחבת הפיתוח של קטגוריות נוספות במותגים הקיימים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החברה הצליחה להרוויח כסף והמניה זולה (ל"ת)
    תמיר 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור