השוק

דירוג מנהלי הכסף: זה מנהל ההשקעות עם התשואה הטובה ביותר

דירוג מנהלי הכסף מחזיר לקדמת הבמה את מנהלי ההשקעות עם החשיפה הגדולה ביותר לשוק המניות; בחודש אפריל היה זה שוק המניות, בעיקר בחו"ל אבל גם בישראל, שתיקן והתנהג טוב, ומכאן - מי שהיה חשוף יותר למניות השיג את התשואה הגדולה ביותר
ניצן כהן | 
בתי השקעות (צילום יחצ, בועז צרפתי, מתוך אתר אנליסט, סם יצחקוב, freepik)
דירוג מנהלי הכסף לחודש אפריל מלמד שהתיקון בשוק המניות היה משמעותי למנהלי הכסף וכך מי שהיה חשוף יותר למניות השיג את התשואות הטובות ביותר כשהדגש היה על השוק האמריקני. כלומר, מי שהיה חשוף יותר לשוק האמריקני השיג באפריל את התשואה הטובה יותר.
עכשיו כדאי להבין שבתקופה הזו לנהל השקעות בסדר גודל משמעותי זה לא פשוט. באופן עקרוני שוק האג"ח מציע היום תשואות לא רעות בכלל אבל אלה תשואות לפדיון. כלומר, כדי לקבל את התשואה הטובה צריך להישאר עד לסוף חיי האג"ח וזה יוצר לא מעט תסבוכות אם יהיו הפסדי הון מרגע הקנייה על ליום הפדיון, וכשיש הפסדי הון הלחץ של הלקוחות מתגבר וזה לא עושה טוב למנהלי ההשקעות.

עכשיו נפנה רגע לשוק המניות. גם כאן הסיכון גדול מאוד ובנקודת הזמן הזו נמדדים מנהלי השקעות טובים. כלומר, עד כמה הם לוקחים סיכונים מחושבים ועד כמה הם מצליחים לאתר את הפנינות שבין כל ההשקעו. נזכיר שריבית גבוהה פוגעת בביצועים של החברות ומערערת את היציבות של החברות הקטנות יותר, וכאן המשחק יהיה על איכות ניהול ההשקעות.
הדירוג של חודש אפריל מלמד כי את התשואה הטובה ביותר השיג בית ההשקעות אנליסט. במקום השני נמצא בית ההשקעות מור ואחר כך ילין לפידות. במקום הרביעי נמצאת חברת הביטוח הפניקס ובמקום החמישי בית ההשקעות מיטב. במקום השישי נמצאת חברת הביטוח כלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה