השוק

נויברגר ברמן מזהיר: מיתון באירופה - במחצית השניה של השנה

מנהל מחלקת ההשקעות באג"ח בבית ההשקעות נויברגר ברמן מזהיר היום את הלקוחות שלו ממיתון אליו נקלעת הכלכלה האירופית, ויתחיל כבר בעוד חודש. ב-ECB מאמינים בחוסנה של מערכת הבנקאות האירופאית אבל ממעיטים בסיכונים שלה
ניצן כהן |  1
משבר כלכלי (צילום shutterstock)
נראה שלאט לאט אבל בבטחה העולם צועד להאטה כלכלית עמוקה שלא לדבר על מיתון. פטריק ברב, מנהל מחלקת השקעות אג"ח באירופה של חברת ההשקעות הגלובלית נויברגר ברמן כותב היום ללקוחות הבית כי "ה-ECB  הכריז כי 'הם לא עוצרים, ו'יש להם עוד קרקע לכסות' מה שאומר שה-ECB לא מאמין שהוא צינן מספיק את הביקושים במדינות גוש האירו, למרות הירידה בצריכה, היחלשות הנדל"ן והוצאות ההון. אנו צופים מיתון בגוש האירו במחצית השנייה של השנה".
עוד מוסיף ברב כי "ציפינו שה-ECB יעלה את הריבית ב-25 נקודות בסיס תוך הכרזה על סיום ההשקעה המחודשת של איגרות חוב שמתבגרות בתיק ה-APP שלו. זה מחזק את הציפייה שלנו לביצועים טובים יותר של אג"ח בטווח הקצר עד הבינוני, אך עם קצת זהירות לפריפריה.

"זה גם מרמז על הקצאה מחדש בין מגזרים כדי להימנע מאלה שיושפעו ממיתון. אנו מבינים של-ECB יש אמון בחוסן ובכושר הפירעון של הבנקים האירופיים, אך ייתכן שהוא ממעיט בסיכון להידבקות מארה"ב ובעובדה שמהומה פיננסית ממושכת עלולה להוביל למיתון עמוק".
 נויברגר ברמן הוא בית השקעות שנוסד בשנת 1939 ומנהל נכסים בשווי של כ-430 מיליארד דולר במניות, אגרות חוב, סחורות, וקרנות השקעה פרטיות. בית ההשקעות פתח לפני כשנה נציגות מקומית בישראל שמנוהלת על-ידי דריה אוצ'ניק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די כבר
    נויברגרגרגרג 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד קשקוש מחורבן ...כלכלת ישראל ניצבת לפני קריסה ישראלים בורחים עם הכסף לאירופה ואת מזהירים מהמיתון תפסיקו עם השקרים והנפחדות
    סגור