השוק

סלקום מחלקת פיצויים ללקוחות ב-23 מיליון שקל: גם אתם זכאים?

במסגרת הסדר פשרה שהוגשה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בתל אביב ועדיין לא אושר, חברת התקשורת סלקום הסכימה להעניק פיצויים והטבות ללקוחות הזכאים בשווי של 23 מיליון שקל. גם לכם מגיע?
מערכת ice | 
סלקום (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
במסגרת הסדר פשרה שהוגשה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בתל אביב ועדיין לא אושר, חברת התקשורת סלקום הסכימה להעניק פיצויים והטבות ללקוחות הזכאים בשווי של 23 מיליון שקל. כך פורסם היום (שני) ב"כלכליסט".
הבקשה לתביעה ייצוגית הוגשה עוד בדצמבר 2017, בטענה שסלקום חייבה בעבר חלק ממנוייה בגין חבילות גלישה נוספות בנפח GB1, כל אחת בעלות שנעה בין 5 או 7 שקל לחבילת המשך, באופן אוטומטי לאחר מיצוי חבילת הגלישה הסלולרית המקורית וללא הסכמה מצד אותם מנויים.
בנוסף נטע על ידי הלקוחות התובעים כי הדיווח אודות היקף ניצול החבילה הבסיסית, שאותו מחויבת סלקום לשלוח באמצעות מסרונים, לוקה בכשלים ואינו מועבר בצורה סדירה. סלקום טענה מצידה כי היא , הכירה בתקלה מקומית במסגרת שדרוג מערכות לחלק ממנויי סלקום בין יולי 2017 לדצמבר 2018, בגינה לא נשלחו הודעות לחלק מהמנויים.
הלקוחות להם מגיעים הפיצויים יוכלו לבחור באחת מבין שתי אפשרויות. הראשונה היא שובר זיכוי כספי בסך 30 שקל לרכישת מוצרים או ציוד ברשת חנויות דינמיקה, והשנייה היא שירות הגנה רשתי לנייד ("רשת בטוחה") למשך 4.5 חודשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה