דיגיטל וטק

סלקום במהלך ענק: משיקה את מהירות הגלישה הביתית הגבוהה בישראל

סלקום משיקה את ה-Ultra Fast Fiber - חבילת גלישה במהירות הגבוהה ביותר בישראל, 5Gb והעלאה, במחיר מבצע של 199 שקל בחודש
מערכת ice |  1
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום (צילום סיוון פרג', shutterstock)
סלקום מודיעה היום (ראשון) על השקת הרשמה מוקדמת ל-Ultra Fast Fiber - חבילת גלישה במהירות הגבוהה ביותר בישראל.  סלקום מביאה מהפכת ענק בתחום הסיבים האופטיים בזכות הטכנולוגיה המתקדמת בעולם הסיבים - XGS-PON.
הטכנולוגיה מאפשרת את מקפצת הדור הבא של חווית הגלישה לבתים בישראל. כחלק מההשקה, מציעה החברה חבילה בקצב 5000/1000- החבילה עם מהירות ההורדה הגבוהה ביותר בשוק 5Gb והעלאה של 1Gb- במחיר מבצע של 199 שקל בחודש. כחלק ממבצע ההשקה, תעניק החברה ללקוחות מתאם ללא עלות. התקנת החבילה תתאפשר החל מ-2 לאפריל.
ההודעה מגיעה בהמשך להודעת סלקום משבוע שעבר על חתימת הסכם להרחבת זכויות השימוש בתשתית הסיבים של רשת IBC. כיום, סלקום היא החברה עם פוטנציאל הגישה הגדול ביותר בשוק התקשורת לתשתיות סיבים בישראל- מעל ל-2 מיליון משק בית. 
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום, מסר: "סלקום גאה להוביל את מהפכת הסיבים עם השקת מהירויות הגלישה הגבוהות ביותר בשוק התקשורת בישראל. נמשיך לפעול על מנת להביא את הפתרונות החדשניים והמתקדמים ביותר שיאפשרו ללקוחותינו להנות מגלישה מהירה ועוצמתית בכל רחבי המדינה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוט שקרנים אין שום מהירות 5gb סלקום יש 5gb לאזמנה רק
    פייבר 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טעיתם בה כתבה הוט אין לעם 5gb זה טעות בה כתבה הוט לא היה רשום בה מחירון שום דבר אין שום 5gb יש טעות בה כתבה ומעצבן שה סלקום אין לעם מחירון אל סיבים האופטים אין לסלקום מחירון רוצים שאני יעשה טריפל סלקום ביגללזה סלקום אין לעם מחירון אצל פרטנר ובבזק זה יותר מסודר הסיבים האופטים יש מחירון רק בבזק ופרנטר אבל זה חוצפה שאין מחירון בה סלקום וזה לא מסודר ובה הוט אין 5gb הוט שקרנים זה חברה גרוע הוט אין לעם זכות קיום להוט לפגוע בה תחרות של פרי טיוי ולפגוע בה נטפליקס הוט אין לעם זכות קיום היום היה צריך לסגור את הוט אחד הו לתמיד זה חברה שיש אכי ארבה ניתוקים אין סוף הוט זה חברה גרוע מאוד
    סגור