השוק

עסקת ענק בעולם הטלוויזיה: אולפני מימד נרכשו במיליוני שקלים

קבוצת פוינט 2 פוינט הפועלת מעל 30 שנה בתחום הפקות הטלוויזיה והפקות טכניות למופעים, כנסים וועידות מקצועיות, הודיעה היום על רכישת אולפני מימד ברמת החייל תל אביב. מנכ"ל הקבוצה: "מציב את "פוינט2פוינט כשחקן מרכזי בתחום הטלוויזיה בישראל"
מערכת ice |  2
ארז קוריאל (צילום פוינט 2 פוינט)
קבוצת "פוינט2פוינט" שלפני כשלוש שנים שכרה מחברת "מימד" MTVS את מתחם האולפנים ברמת החיל, השלימה החודש את המהלך ורכשה את מתחם האולפנים. מדובר בעסקת נדל"ן בשטח כולל של כ 3,000 מטר הכוללים 4 אולפנים בגדלים שונים שטחי שירות, חדרי VIP, חדרי איפור והלבשה, מחסנים ועשרות חניות, ברחוב הברזל במרכז הלב הפועם של תעשיית הטלוויזיה, פריים לוקיישן ברמת החיל בתל אביב.
הצדדים אינם חשפו את פרטי העסקה אך הערכה מדברת על עסקה בשווי של מעל ל-12 מיליון שקל. 
קבוצת פוינט2פוינט מונה מספר חברות. שתי החברות העיקריות הם "פוינט2פוינט פרודקשיין" המספקת ומפיקה פתרונות טכניים ציוד וצוותים לכנסים, אירועים מופעים ותערוכות, החברה מספקת את שירותיה לחברות ההפקה המובילות בישראל, לגופים מסחריים, חברות הייטק ומשרדי ממשלה.
לצידה חברת "פוינט2פוינט אולפנים" המפעילה את מתחם האולפנים ברמת החייל, ומספקת שירותי הפקה וצילום, אולפנים וניידות שידור לגופי השידור המובילים ביניהם קשת 12, רשת 13 ,כאן 11, חברות הפקה, חברות מסחריות וחברות הייטק רבות.
ברשות החברה ניידת שידור באיכות k4 המשמשת הן לשידורי מופעים, כנסים ואירועי ספורט והן לשידורים של הליכים רפואיים מורכבים הנערכים בישראל ומשודרים אל כנסים רפואיים ברחבי העולם.
האולפנים מצוידים בטכנולוגיה החדישה והמתקדמת ביותר בישראל, החברה תחל לספק בחודשים הקרובים גם שירותי unreal ואולפנים וירטואליים. לשם כך רכשה החברה ציוד ומחשבי unreal ומכשירה כעת שטח ייעודי לטובת העניין. 
לדברי המנכ"ל והבעלים של הקבוצה ארז קוריאל: "כבר בשלב השכרת האולפנים זיהינו את הפוטנציאל הטמון ברכישת המתחם שנותן מענה מקצועי לפעילויות הקבוצה ולקוחותיה, המהלך מעניק לנו אופק להתפתחות טכנולוגית וקריאטיבית ומציב את "פוינט2פוינט" כשחקן מרכזי בתחום הטלוויזיה בישראל. בימים אלו אנו מרחיבים את פעילות האולפנים לעולמות התוכן ומקימים מתחם שיספק גם שירותי צילום ושידור בעולמות ה unreal, מחלקת קריאייטיב ושירותי post production. השלמת העסקה הינה רוח גבית נוספת לאיתנות הפיננסית של החברה".    
כהמשך ישיר לרכישה, הקבוצה הודיעה גם על סבב מינויים בהנהלה: שחר גוטשטיין מונה לאחרונה לסמנכ"ל הטכני של הקבוצה. שחר שימש בתפקידים טכניים שונים גם בתקופת אולפני מימד, בעל ניסיון ויידע עצום בניהול טכני ושידורים בינלאומיים מורכבים. ומוביל את הקבוצה בצד הטכני. 
לסמנכ"ל הקבוצה והמפיק הראשי מונה אבשי לוי. אבשי שימש כמפיק ראשי של תוכניות פריים טיים רבות וערוצי טלוויזיה, הקים את מחלקת השת"פ והתוכן השיווקי של ערוץ 10 ובין היתר שימש כחבר הנהלה בערוץ הספורט, ערוץ הופ!  וערוץ 10.כמו כן בתפקיד מנהל השיווק משמש אייל פרנק ומנהלת המבצעים מור בן אבי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עסקת ענק
    דוד 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו. עסקת ענק זה לא...
    סגור
  • 1.
    מברוק לארז! (ל"ת)
    אמיר 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור