השוק

נלחמת בהלבנת ההון: שיתוף הפעולה החדש של חברת הפינטק

Finance Incorporated Limited, חברת הפינטק המתקדמת במלטה, מודיעה על שיתוף פעולה עם ThetaRay במטרה לחזק את בקרת הלבנת ההון שלה
מערכת ice | 
מארק גזית (צילום יחצ, shutterstock)
חברת הפינטק המתקדמת במלטה Finance Incorporated Limited (FIL) הודיעה כי בחרה בטכנולוגיית ניטור עסקאות, מבוססת בינה מלאכותית, של ThetaRay כדי לחזק את בקרת הלבנת ההון שלה ולהגדיל את העסקים לצד נפחים גדלים של נתוני עסקאות.
ההסכם עם ThetaRay ליישום פתרון SONAR AI מבוסס Saas, יאפשר ל-FIL לשלב מערכי נתונים מרובים לניטור עסקאות מבוסס סיכונים ולשפר מאוד את הדיוק של פעולות למניעת הלבנת הון. כמו כן, מנוע למידת המכונה המתקדם של ThetaRay מפחית באופן משמעותי תוצאות חיוביות כוזבות בעד 99%, תוך הגבלת היכולת האוטומטית לזהות טיפולוגיות חדשות כשהן מופיעות.
"העסק שלנו בנוי כולו על אמון. אנו מחזירים את האמון של לקוחותינו בנו על ידי הצבת דרישות רגולטוריות בליבת הפעילות שלנו. כשחיפשנו את הפלטפורמה האידיאלית לניטור עסקאות, הדאגה העיקרית שלנו הייתה לשרת את העסק בצורה החזקה ביותר האפשרית", אמר נואל ברטולו, מנהל הציות הראשי של FIL.
"FIL היא מובילת כלכלה דיגיטלית שהשירותים הפיננסיים החדשניים שלה מעצבים מחדש את השוק העולמי", אמר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay. "העידן הדיגיטלי החדש דורש כלים מבוססי בינה מלאכותית מהדור החדש כדי לנהל את הנפח העצום של עסקאות פיננסיות גלובליות. וקטורים של פשיעה פיננסית יכולים להשתנות תוך שניות. הבינה המלאכותית המתקדמת של ThetaRay, היא היחידה שיכולה לזהות פעילויות פליליות ידועות וגם לא ידועות, מה שמאפשר לחברות פינטק ולבנקים לשקם את האמון בעסקאות שלהם ולהגדיל את ההכנסות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה