רכב

שיבושים בתחבורה הציבורית: מה עומד לקרות ב-21.4?

עם סיום צום הרמדאן, מיום שישי הקרוב (21 באפריל), ועד ליום שני (24 באפריל), יחול החג המוסלמי עיד אל פיטר. במסגרת החג, ייעדרו מהעבודה נהגים רבים בתחבורה הציבורית, וצפויים דילולים ושינויים בלוחות הזמנים של קווי התחבורה הציבורית, באזורים שונים בארץ
מערכת ice | 
תחבורה ציבורית
בעקבות  החג עיד אל פיטר, לא מעט שינויים עתידים להתרחש בפעילות קווי התחבורה הציבורית ברחבי ישראל. משרד התחבורה יצא היום (שלישי) בהבהרה לציבור הנוסעים בנוגע לבעיות מבחינת כוח האדם בקרב הנהגים.
בהודעה של משרד התחבורה הוסבר בין היתר: "לתשומת לב הנוסעים. עם סיום צום הרמדאן, מיום שישי הקרוב (21 באפריל), ועד ליום שני (24 באפריל), יחול החג המוסלמי עיד אל פיטר. במסגרת החג ייעדרו מהעבודה נהגים רבים בתחבורה הציבורית, וצפויים דילולים ושינויים בלוחות הזמנים של קווי התחבורה הציבורית, באזורים שונים בארץ". 

הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה הנחתה את חברות התחבורה הציבורית, המפעילות את קווי האוטובוסים העירוניים והבינעירוניים בארץ, להתקשר עם חברות קבלניות להפעלת השירות במהלך ימי החג, במטרה לצמצם את הפגיעה בציבור הנוסעים והנוסעות בתחבורה הציבורית.  
עוד נמסר: "משרד התחבורה קורא לציבור הנוסעים להתעדכן על כל שינוי במוקדי המידע 8787*, באתר www.bus.gov.il ובאתרי האינטרנט של המפעילים השונים, ולהיערך מבעוד מועד לכל שינוי בתדירות הקווים של האוטובוסים. כמו כן ניתן לנסוע ברכבת ישראל שתפעל בלוח הזמנים הרגיל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה