דיגיטל וטק

בינה מלאכותית בהשכלה הגבוהה: Game Over or Game Changer

HIT מכון טכנולוגי חולון אירח ביום חמישי האחרון כנס בהשתתפות בכירי המשק, מהאקדמיה ומרשויות הממשלתיות בנושא היתרונות הגלומים בשימוש ביישומי בינה מלאכותית בהשכלה הגבוהה
מערכת ice | 
הכנס בHIT (צילום עופר עמרם)
בחמישי האחרון (9.3) אירח HIT מכון טכנולוגי חולון כנס AI: Game Changer or Game Over, בהשתתפות בכירי התעשייה הטכנולוגיות של ישראל והסגל האקדמי הבכיר של המכון. מטרת הכנס הייתה לדון בתמורות המהפכניות המתחרשות לנגד עינינו משילוב יישומי הבינה המלאכותית ובפרט בהשכלה הגבוהה. בין היתר, בכנס העריכו הדוברים את השינויים הדרושים לדרכי ההוראה, הלמידה והמחקר בעידן הבינה המלאכותית.
לקראת הכנס התפרסמו ממצאי סקר סטודנטים מיוחד שערכה הפקולטה לטכנולוגיה למידה ב-HIT, עליו השיבו כ-300 סטודנטים במטרה להבין את שימושי הסטודנטים ביישומי בינה מלאכותית במסגרת לימודיהם האקדמיים. ממצאי הסקר העלו כי 52% מהסטודנטים משתמשים ביישומי בינה מלאכותית ורובם אינם חושבים ששימוש בו אינו אתי.

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT, אמר: "הבינה המלאכותית כאן כדי להישאר והשפעתה הרוחבית של הטכנולוגיה הזו על כלל תחומי החיים בפרק זמן כה קצר היא חסרת תקדים בהיסטוריה של האנושות. בבינה המלאכותית גלומים יתרונות פוטנציאליים אדירים לקידום תחומי חיים רבים, אך כחברה, עלינו לדעת לאן עלינו לנווט את הספינה הזו. זוהי גאווה גדולה עבורנו להיות המוסד האקדמי הראשון בישראל לערוך כנס בנושא החשוב הזה".
דניאל שרייבר, מנכ"ל ומייסד למונייד, תיאר: "אני חושב שהשינויים שאנחנו עוברים במסגרת מהפכת ה-AI הם בסדר גודל של מהפכות משמעותיות שחוותה האנושות, בדומה למהפכה התעשייתית. מהפך בסדרי גודל של האנושות ולדעתי בפרספקטיבה של זמן זה יורגש. זו תקופת זהב לאתגר את החברות הגדולות. עכשיו זה יתרון להיות חברה קטנה. העולם עובר שיבוש והוא מייצר הזדמנויות דווקא לקטנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה