השוק

סודה סטרים בהחלטה דרמטית: משביתה את כל העבודה בחברה

אייל שוחט, מנכ"ל סודה סטרים, הוציא מכתב לעובדים בו אמר כי הוא סוגר את משרדי החברה ומשחרר את העובדים ליום חופש, בו יוכלו ללכת ולהפגין: "במהלך הלילה נפל דבר ואנחנו נמצאים ברגעים מכוננים לעתידה של המדינה. הקרקע סביבנו בוערת והאוחזים בהגה נוהגים בחוסר אחריות בטחוני וכלכלי החלטנו לסגור היום את משרדי החברה"
מערכת ice |  4
סודה סטרים (צילום סודה סטרים)
אייל שוחט, מנכ"ל סודה סטרים, הוציא היום (שני) מכתב לעובדים ובו הוא סיפר כי בעקבות המצב הקשה בישראל בעקבות הרפורמה המשפטית של הממשלה, ההפגנות הגדולות, בראשן ההפגנה שמתוכננת ממול לבניין הכנסת בשעות הצהריים, והשביתה הגדולה במשק, הם סוגרים היום את משרדי החברה ומשחררים את העובדים ללכת ולהפגין. 
במכתב שהוציא מנכ"ל סודה סטרים לעובדים נכתב: "מזה מספר חודשים שמדינת ישראל נמצאת בסחרור שקורע את העם. כיבדנו ואנו ממשיכים לכבד הן את תומכי החקיקה והן את מתנגדיה. אתמול בערב ובמהלך הלילה נפל דבר ואנחנו נמצאים ברגעים מכוננים לעתידה של המדינה. הקרקע סביבנו בוערת והאוחזים בהגה נוהגים בחוסר אחריות בטחוני וכלכלי". 
עוד נכתב הודעתו של אייל שוחט כי "לאור ההתפתחויות של היממה האחרונה - החלטנו לסגור היום את משרדי החברה (המטות באושירה, בלהבים, באשקלון ושוק ישראל) ולאפשר יום חופש על חשבון החברה לכל אחת ואחד מאתנו שיבקשו ללכת וליטול חלק במאבק ההיסטורי שאנו נמצאים בעיצומו". לסיום דרש שוחט: "אחדות והידברות הם צו השעה!".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא הבנתי, ימין? שמאל? או סתם פטריוט? (ל"ת)
    ירון 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    צוחק
    חי 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי בכלל קונה את הסחורה שלכם
    סגור
  • 2.
    סודה סטרים
    שלמה 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלקוח ותיק של סודה סטרים, המנכ"ל החליט להשבית את המפעל בגלל הרפורמה. ואני כבר לא אחדש מנוי. זה נגמר
    סגור
  • 1.
    יצאתי מסודה סטרים לא מזמין יותר (ל"ת)
    מלמל 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור