השוק

אלומיי קפיטל במהלך ענק: נכנסת לשוק הסולארי הגדול בעולם

אלומיי קפיטל, היוזמת פרויקטים של אנרגיה מתחדשת וחשמל באירופה ובישראל, הודיעה על כניסתה להסכם פיתוח משותף ("JDA") לפיתוח פרויקטים פוטו-וולטאיים סולאריים במדינת טקסס שבארצות הברית
מערכת ice | 
שדה סולארי אילוסטרציה (צילום חן לאופולד פלאש 90)
אלומיי קפיטל, היוזמת פרויקטים של אנרגיה מתחדשת וחשמל באירופה ובישראל, הודיעה היום (שלישי) על כניסתה להסכם פיתוח משותף ("JDA") לפיתוח פרויקטים פוטו-וולטאיים סולאריים במדינת טקסס.
ה-JDA יבוצע עם חברת פיתוח פרויקטים המנוסה בפיתוח פרויקטי אנרגיה, רכישת קרקעות, וניהול מסחרי של הפרויקטים. ה-JDA מספק את מסגרת הפיתוח הראשוני, התכנון, הבנייה והמימון  (tax equity) של שני פרויקטים הראשונים עם קיבולת צפויה של 23 MW  DC ("הפרויקטים הראשונים"). 
הפרויקטים הראשונים נמצאים בשלבי פיתוח מתקדמים ועלויות ההון המוערכות של הפרויקטים הראשונים נעות בטווח של 25-27 מיליון דולר. חלקה של החברה בעלויות ההון של הפרויקטים הראשונים מוערך בכ-18-20 מיליון דולר והיתרה מיועדת להינתן על ידי מכירת זיכוי המס ( Tax Equity) של החברות האמריקאיות.
הקרקע המיועדת לשימוש הפרויקטים הראשונים תושכר תחת חוזי שכירות ארוכי טווח מחברות ייעודיות (Landcos) שבשליטת צוות הפיתוח. הפרויקט הראשון, בהספק של 13 DC MW, (מתוך ה23 מגה) צפוי להגיע לסטטוס Ready to Build בתוך שישה חודשים. במסגרת ה-JDA מיועדים לפיתוח עוד שלושה פרויקטים נוספים של PV סולארי  עם קיבולת  מצרפית של כ-30  DC  MW, במרחב הצמוד לעיר דאלאס.
רן פרידריך, מנכ"ל אלומיי קפיטל: "החתימה על הסכם הפיתוח המשותף מגיע בעקבות ניתוח זהיר ומעמיק מאוד של שוק ה-PV Solar בארה"ב על ידי החברה, והוא חלק מהאסטרטגיה של אלומיי, לכניסה לשוק האמריקאי באופן זהיר והדרגתי. אלומיי זיהתה שותפים פוטנציאליים לפיתוח משותף של פרויקטים PV Solar במדינת טקסס עם התמקדות מיוחדת באתרים באזור מטרו דאלאס, אזור צפוף אוכלוסין שחווה צמיחה כלכלית גבוהה ופוטנציאל גדול לצמיחה עתידית בביקוש לחשמל".
עוד הוסיף כי "האסטרטגיה של אלומיי תהיה לבנות את הפרויקטים "קרוב לשוק" באזורים עם ביקוש גבוה לחשמל, ובכך להפחית סיכונים כמו צמצום וסיכונים תפעוליים אחרים. אלומי רואה בכניסה לשוק Ercot North צעד חשוב אך זהיר לשוק החשמל האמריקני העצום, תוך התמקדות במדינת טקסס שנמצאת בצמיחה כלכלית וביקוש גדל לחשמל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה