השוק

ב-7.7 מיליארד דולר: SAP מכרה את מניותיה בקוואלטריקס

הענקית הגרמנית SAP מדווחת אתמול (שלישי) על כך שתמכור את כל מניותיה (423 מיליון מניות) בחברת התוכנה קוואלטריקס בסכום של 7.7 מיליארד דולר
מערכת ice | 
מנכל SAP כריסטיאן קליין (צילום יחצ)
SAP  הגרמנית הודיעה אתמול (שלישי) כי הסכימה למכור את כל 423 מיליון מניותיה של חברת התוכנה Qualtrics International Inc (קוואלטריקס) כחלק מרכישת קוואלטריקס על ידי קרנות הקשורות לסילבר לייק ובעסקה תשתתף גם קרן הפנסיה הגדולה ביותר בקנדה (CCP Investments).
במחיר רכישה של 18.15 דולר במזומן למניה, העסקה תואמת לשווי הון עצמי של כ-12.5 מיליארד דולר בדילול מלא, המייצג פרמיה של 73% על מחיר המסחר הממוצע של 30 יום לפני ההודעה של סאפ. חלקה של SAP יירכש תמורת כ-7.7 מיליארד דולר.

"לסילבר לייק יש גם את המומחיות התפעולית וגם את הרקורד עם חברות תוכנה כדי לעזור לקוואלטריקס להרחיב היכולות שלה בקטגוריית ה-XM בה הייתה חלוצה", אמר כריסטיאן קליין, מנכ"ל וחבר מועצת המנהלים של SAP. "מאז שרכשנו את קוואלטריקס ב-2019, החברה שילשה את הכנסותיה. SAP מתכוונת להישאר שותפה קרובה לשוק ולטכנולוגיה, לתת שירות ללקוחות משותפים ולהמשיך לתרום להצלחת קוואלטריקס".
בעוד שהעסקה כפופה לאישורים רגולטוריים מקובלים וצפויה להיסגר במחצית השנייה של 2023, התוצאות הכספיות של SAP לרבעון הראשון, שצפוי להתפרסם ב-21 באפריל, צפויות להציג את קוואלטריקס כפעילות שהופסקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה