השוק

SAP מכריזה: כך נגשר בין עובדים שולחניים לעובדי deskless

חברת SAP מודיעה על תוכנית חדשה שתסייע לחברות סטארט-אפ צעירות בסביבת הגישור בין עובדים שולחניים ועובדי deskless
מערכת ice | 
SAP (צילום ויקיפדיה)
חברת סאפ (SAP) מודיעה היום (ג') על השקתה תוכנית חדשה שתתחיל במאי הקרוב, במסגרתה היא תבנה שיתוף פעולה עם סטארט-אפים נבחרים. שיתוף הפעולה יכלול הגדרה לתוכנית SAP PartnerEdge ורישום של פתרון החברה בסאפ-סטור, הגדרת מקרי שימוש משותפים, פיתוח אינטגרציה ועוד.
התוכנית נוסדה מתוך ההבנה כי ישנו הבדל בין עובדי שולחן לבין עובדים deskless וההבנה כי הפער ביניהם עלול להוות אתגר עבור העובד ועבור העסק. התוכנית תספק סיוע ותמיכה לחברות צעירות בתחומים שונים וכעת SAP מחפשת חברות ברחבי העולם שמתאימות לתוכנית ההאצה. 
לצד מה שצוין לעיל, השנה התוכנית תתמקד גם תמיכה בכוח עבודה deskless בתחומי גיוס, תהליכי הטמעה, הדרכה ופיתוח ועוד.
לדברי אורנה קליינמן, מנכ"לית מרכז הפיתוח של SAP בישראל: "מזה מספר שנים שתוכניות ההאצה של SAP.iO מוכיחות כמה כוח יש לשיתופי פעולה איכותיים ואפקטיביים. לאורך שנים, התוכנית היא חלק מהאסטרטגיה של SAP להעצים סטרטאפים צעירים, לייצר שיתופי פעולה עם קבוצות המוצר בתוך החברה מחד, ועם לקוחות מאידך. שילוב הסטרטאפים הישראליים בפרויקטים חדשניים של חברות ה-Enterprise הגדולות בעולם, ביחד עם הפתרונות של SAP, זה הערך המשמעותי ביותר שהתוכנית מביאה לכל הצדדים".
ענבר יעקבי, מנהלת SAP.iO, התייחסה לדברים: "אנו שמחים להכריז על מאמצי גיוס חדשים לזיהוי סטרטאפים המתמקדים בבניית פתרונות לניהול צוותים. ב-2023 כוח העבודה נייד יותר מאי פעם ורק 20 אחוזים נהנים מפתרונות משאבי אנוש מלאים ונגישים. בדיוק מהסיבה הזו אנו מכירים בצורך בפתרונות טכנולוגיים חדשניים לניהול ועידוד עובדים גם כשהם לא מתנהלים מול מחשב. מטרתנו היא לשתף פעולה ולתמוך בסטרטאפים המייצרים מענה לאתגרים אלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה