קריירה ולימודים

קרן ההשקעות חוזרת בפרויקט הסטארטאפים: 9 בלבד יזכו לפיתוח עסקי מיוחד

ה-Mission השביעי של קרן ההשקעות Good Company בשיתוף פועלים הייטק, KPMG, BCLP יוצאת לדרך עם קול קורא לסטארטאפים בתחומי הייצור, כלכלה מעגלית ושרשרת אספקה
מערכת ice | 
כנס Good Company (צילום מתן צינמון)

קרן ההשקעות Good Company משיקה זו הפעם השביעית ברציפות את ה"Mission" תחת מסגרת ה-MOVEMENT של הקרן. המטרה של הפרויקט היא להגיע לסטארט- אפים החדשניים והמבטיחים ביותר, ממגוון רחב של תחומים, ולחבר אותם למנהלים ומשקיעים בכירים בתאגידים בינלאומיים למטרות קידום שת"פים עסקיים והשקעות עתידיות.

במסגרת פעילות זו, יזכו 9 סטארטאפים נבחרים לקחת חלק באירוע ייחודי שייערך בחודש מאי, ובמסגרתו יציגו החברות את פעילותן ויקדמו פגישות לפיתוח עסקי. בתוכנית ישתתפו נציגים מהקרנות והחברות Venture Capital by Evonik Industries, Schneider Electric, Grove Ventures, Re:Tech.
קרן Good Company הקימה ומפעילה במהלך השנתיים האחרונות פלטפורמה המשמשת כמקום ליצירת ערך ממוקד לסטארטאפים המחפשים שיתופי פעולה עסקיים והשקעות מטעם תאגידים בינלאומיים ל-Reverse Engineer VC.
במסגרת ה-Mission השותפים, משקיעים ותאגידים, יחפשו סטארטאפים בשלבים מוקדמים ומתקדמים בתחומי הייצור והצריכה עם התמקדות בשלושה תחומים: תהליכי ייצור מתקדמים, שרשרת אספקה וכלכלה מעגלית. ההחלטה להתמקד בתהליכים שעוטפים את כלל שרשרת הערך , מהמפעל ועל הלקוח (ובחזרה) היא אסטרטגית מכיוון שאלו תחומים הדורשים הון משמעותי ובעלי יכולת להוביל לשינויים מאוד עמוקים בתצורת הייצור ותרבות הצריכה.

עדי הורביץ לביא, סמנכ"ל צמיחה בפועלים הייטק (קרדיט אביב גוטליב)
"עד היום השקענו בשלוש חברות שמתמודדות עם אתגרי התעשייה הזו מזוויות שונות - TULU המשפיעה על דפוס חשיבה שיתופי של צרכנים, ReturnGO להפחתה וייעול תהליכי החזרת מוצרים באי-קומרס שהגיעה אלינו במסגרת ה-Mission בתחום שרשרת אספקה לפני יותר משנה, ו-MarineEdge המפחיתה צריכת דלק של ספינות ומכולות", מסביר שחר בוצר, שותף-מנהל, בקרן ההשקעות Good Company, "יזמים ויזמיות מבינים היום שאתגרי האקלים והסביבה לצד התנהגות צרכנית משתנה שמודעת יותר להשפעות שלה, מציבים בפניהם גם הזדמנויות עסקיות עצומות, ואנחנו מצפים למצוא את הסטארטאפ הבא שיפתור את הבעיה הגדולה של האנושות והסביבה. הכל מתחיל משרשרת הייצור והאספקה."
 



במהלך ה-Mission האחרון שהסתיים בחודש דצמבר 2022 ועסק בנושאי אנרגיה, כלכלה מעגלית וטכנולוגיות פחמן, התקבלו 144 הגשות מסטארטאפים בכל השלבים ומרחבי העולם, כאשר רק 9 חברות נבחרו להציג ביום הפקה מיוחד במשרדים של חברת SAP ישראל. במהלכו הפגישו את היזמים והיזמיות עם משקיעים, תאגידים ומומחים על מנת לסייע בחיבורים, שיתופי פעולה עסקיים ולקדם השקעות.

פול מילר, יועץ מחברת הייעוץ המשפטי BCLP: "אנחנו מאוד נרגשים להיות חלק מה-Mission בתחום ייצור וצריכה ברת קיימא. הפירמה שלנו תומכת בחברות שצריכות לאזן סיכונים ושיקולים חברתיים, סביבתיים וכלכליים. בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים רגולטוריים וצעדים רחבי היקף המשפיעים על האופרציה היומיומית של חברות ותאגידים, שעל אף העובדה שרובם בעיקר באירופה ובארה״ב, הינם שווקים עיקריים המשפיעים על כלל הכלכלה. חברות אשר יעמדו באחריות שהם טוענים לה ויניעו פעילות פנימיות משמעותיות, יקבלו אמינות מול הרגולטורים והשוק."

פול מילר, מפירמת הייעוץ BCLP (צילום פרטי)
עדי הורביץ לביא, סמנכ"ל צמיחה בפועלים הייטק: "פועלים היי טק רואה חשיבות רבה בקידום עתיד סביבתי ובר קיימא, ועל כן אנו גאים בשיתוף הפעולה עם Good Company. לאור משבר האקלים הקיים, ברור לנו כי קיים צורך ממשי לקדם טכנולוגיות ירוקות ומתקדמות ולעודד חברות לאמץ אורח חיים סביבתי יותר. אנו מצפים לפגוש את הסטרטאפים החדשניים ביותר שיצעידו את העולם לעבר עתיד ירוק ונקי."
הדס מישלי, שותפה בתחום המס ומובילה את פרקטיקת האימפקט של KPMG ישראל: "המעבר לתהליך ייצור בר קיימא וכלכלה דלת פחמן מציב אתגרים משמעותיים עבור בעלי עניין שונים בשרשרת האספקה. העדיפות העיקרית שלנו כחברת ייעוץ לקיימות מובילה, היא לסייע לחברות בהשגת יעדי הקיימות שלהן, שלא ניתן להשיגם ללא יישום טכנולוגיות מתקדמות. מכיוון שלישראל יש פלח גדול של חברות טכנולוגיה בתחום האקלים המטפלות בבעיות הדחופות והגלובליות של משבר האקלים, הצטרפנו למשימה זו במטרה לתמוך בצמיחת חברות הטכנולוגיה העוסקות בתחום זה, תוך מתן ערך מוסף משמעותי ללקוחותינו הקיימים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה