השוק

סנדי בר בהישג בינלאומי בשבוע האופנה בתל אביב

שבוע האופנה קורנית FAC יכלול תצוגה יכלול מיזם אמנות ייחודי – שמלת מחאה על שיסוי מול חיבור, בהשראת 12 השבטים והקרע בעם אותה יעצבו 12 המעצבות והמעצבים המובילים בישראל
מערכת ice |  2
סנדי בר בקמפיין מלונות דן (צילום אייל נבו)
מלונות דן תעניק חסות לתצוגת יום ההשראה הבינלאומי "בשבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023", במסגרתו סנדי בר, הפרזנטורית של הרשת, תסגור את תצוגת האופנה בסימן "מסעות" של 12 השבטים על ידי 12 מעצבי אופנה.
סנדי בר, הפרזנטורית של מלונות דן ודוגמנית העל, תסגור את תצוגת האופנה "יום ההשראה שלי "מסעות" בשמלה של  המעצב דילן פריינטה בהשראת ״על זמניות״ המתחברת לקונספט הפרסומי של הרשת "טיימלס דן".
בתצוגת האופנה ייקחו חלק 12 מעצבים אשר עיצבו דגם בהשראת התמה השנתית "מסעות".  
כמו כן, תצוגת "יום ההשראה" תציג מיזם אמנות ייחודי – שמלת מחאה על שיסוי מול חיבור, בהשראת 12 השבטים והקרע בעם אותה יעצבו 12 המעצבות והמעצבים המובילים בישראל, ביניהם: ששון קדם, טובל׳ה ונעמה חסין, מאיה נגרי, לרה רוסנובסקי, מיכל מנגיסטו, נדב רוזנברג, ירון מינקובסקי, רעומה, שי טובול, דורון אשכנזי ואסיה.
תצוגת  "יום ההשראה - מסעות" תפתח עם דמיון מודרך של מיה קרמר על רקע נופי מרוקו ב-60 שניות, מופע וידאו ארט משולב מחול של הרקדנית זוכת הפרסים טאל לוי כהן וימשיך עם הרצאה של התסריטאית רותי רודנר על המטבע הכי חשוב שלנו: מטבעות הזמן, איך להשתמש בזמן שלנו באופן משמעותי כשהיא תסיים את דבריה היא תרקוד בלייב ריקוד סלוני עם הרקדן אלכס לייזר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סנדי יפה משנה לשנה יותר (ל"ת)
    אמיר 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נשמע מדהים איך קונים כרטיסים
    שרון 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה רק למוזמנים?
    סגור