קריירה ולימודים

סנדי בר שוברת שתיקה וחושפת על חיי הזוגיות שלה: "טוב לי"

סנדי בר שברה שתיקה ארוכה ודיברה על מגוון נושאים ביניהם הקריירה החדשה בתור מעצבת, הילד שלה שהולכת בעקבותיה וכמובן על חיי הזוגיות שלה: "טוב לי"
מערכת ice | 
סנדי בר (צילום לירז אגם)
סנדי בר, בעבר הכוכבת הגדולה ביותר בישראל, חזרה לחיינו אחרי שהשתתפה בעונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים". מאז, היא שומרת על פרופיל נמוך יחסית, אלא שאתמול (חמישי) היא הגיעה להשקת קולקציית השטיחים החדשה של "שטיחי כרמל" בתור מעצבת פנים, וב"מאקו" תפסו אותה לראיון מרתק.
כשנשאלה מדוע היא שומרת על פרופיל נמוך ענתה: "אני חושבת שבסופו של דבר התחום הזה הוא אומנם מול המצלמות, אבל התחום שלי הוא עיצוב. אז העיצוב דורש קצת פחות תשומת לב. המטרה היא לשלב בין שניהם בסופו של דבר. בימים אלו אני עובדת על פרויקט מעניין מאוד ביפו, ויש פרויקטים בהבשלה מעבר לים".
כשנשאלה על הסטטוס הזוגי שלה ענתה בר: "טוב לי. נראה לי שלא כל דבר צריך להגיד, אבל הכל בסדר והכל טוב". על בנה ליאם, שהחל את צעדיו בתחום, סיפרה: ". היה לו אודישן-שניים, אבל זה דורש הרבה תשומת לב ואנרגיה, שלטעמי כרגע פחות יש לו. איפה שהוא יבחר ללכת - אהיה שם בשבילו לתמוך בו, זה כל מה שאני יכולה לעשות.  הקשר בינינו מאוד חזק, תודה לאל. הוא ילד שמביא המון נחת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה