השוק

אחרי 20 שנה: אחת המסעדות האהובות ביותר בישראל נסגרת

"מסה", אחת המסעדות האהובות בישראל שקיימת כבר 20 שנה בתל אביב ואותה ניהל במשך 15 שנה השף אביב משה, נסגרת בפתאומיות: "כולנו בהלם"
מערכת ice |  3
מסעדה (צילום unsplash)
אם יש מסעדה שהפכה ללא ספק לאבן דרך בקולינריה הישראלית היא מסעדת "מסה" התל אביבית. היום (ראשון) פורסם ב-YNET כי אחרי כמעט 20 שנה, המסעדה האהובה נסגרת בפתאומיות מוחלטת.
המסעדה הוקמה ברחוב הארבעה בתל אביב בתחילת שנות האלפיים על ידי ארבעה שותפים - מור אשכנזי, גבי ארבוב, איציק המל ואביב משה, שגם היה השף של המסעדה עד לשנת 2019, אז התגלעו מחלוקות בין השותפים מה שהוביל לפרישתם של איציק המל והשף משה מהשותפות במסעדה. 

שלושה חודשים לאחר עזיבתו הרשמית של משה את המטבח, נסגרה מסה יחד עם שאר המסעדות בארץ ובעולם בשל מגפת הקורונה, ונשארה סגורה גם אחרי שהתחילו להיפתח המסעדות. רק בקיץ 2021 מסה נפתחה שוב עם השף אסף שטרן. 

אגב, מסה הייתה המסעדה הראשונה שהושקע בפתיחה שלה סכום של מיליון דולר, מה שנחשב להשקעה אסטרונומית במונחים של אז. אחד העובדים סיפר ל-YNET: "כולנו בהלם. הפגנות באיילון ממש על הראש שלנו, בכל פעם שיש שם שיבושים גם במסעדה הכל משתבש. אף אחד לא צפה את זה מגיע, זה היה בפתאומיות מעכשיו לעכשיו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חארטה בארטה
    מכור להימורים 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר להפגנות ? אוכל פח במחיר של שעוןמרולקס. רק האליה שבאליטה ישבו שם
    סגור
  • 2.
    אתגעגע למסה
    ליאת 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבתי את המסעדה, מצטערת לשמוע שסגרו
    סגור
  • 1.
    מסה
    יוספה 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מסעדה מצוינת למרות שהמחירים גבוהים. לא נורא פעם במספר חודשים לבקר שם. אבל עכשיו האנרכיסטים הזיקו בעיקר לשמאל העשיר שהיה רגיל לשבת במסה באופן קבוע. נו ניחא הם הצליחו גם לפגוע באנשי האייטק שלהם שהפסידו את המכנסיים שלהם . שימשיכו, זה ממש משמח ומשעשע.
    סגור