השוק

שת"פ אופנה מסקרן: מותג ההוט קוטור מגיע בזיכיון לישראל

חברת מילייה העולמית המייצרת עבור מותגי על וביניהם רוברטו קוואלי, אוסקר דה לה רנטה, בלמיין ודולצ'ה וגבנה, תשתף פעולה עם חברת ברוניי הישראלית ותעניק לה זיכיון לייצור קולקציות במזרח התיכון
מערכת ice | 
אלעד בורנשטיין עם מייסדת מילייה (צילום יחצ ברוניי)
חברת ברוניי הישראלית, המתמחה בהקמת מותגי אופנה וקוסמטיקה, תשתף פעולה עם חברת מילייה הבינלאומית, וביחד ייצרו קולקציות למעצבים ומותגים בישראל ובמזרח התיכון. שווי העסקה נאמד בכ-300 אלף שקל.
כיום פועלת מילייה בזירות היצור מהחשובות בעולם האופנה, כגון ניו יורק, מילאנו ופריז, ומייצרת עבור מותגי על וביניהם רוברטו קוואלי, אוסקר דה לה רנטה, בלמיין ודולצ'ה וגבנה.

את הסניף החמישי שלה תפתח חברת מילייה בישראל בשיתוף חברת ברוניי, וזאת על מנת לתת מענה למעצבי ומותגי אופנה במזרח התיכון. החברה מעניקה זיכיון, כי אין לה מידע על השוק המקומי וזה המודל העסקי שלה בכל העולם, והמטרה היא להתרחב ולהתמקצע במעצבים במזרח התיכון שתפסו את עין האופנה העולמית כמו יוסף אלעג'מי ואזאדין אלייה.
שבעצם הזיכיון, ברוניי יוכלו לפנות למותגים מקומיים והוט קוטור במזרח התיכון ולהעביר את היצור למפעל מתמחה שמייצר בין היתר לשמות הגדולים ביותר באופנה. בינתיים ההשקעה בהקמת הסניף בישראל הינו 300 אלף שקל.
אלעד בורנשטיין, מייסד ומנכ"ל ברוניי: "בשנים האחרונות ישנה התפתחות גדולה של מותגי אופנה הוט קוטור מהמזרח התיכון. מעצבים ישראלים עושים חיל בחו"ל, לצד מותגי הוט קוטור שנראים בשטיחים האדומים של כל הטקסים. לאחרונה בולטים מעצבים מהמזרח התיכון כמו אזאדין אלייה, אלי סהאב, זוהיר מוראד ועוד. מטרת שיתוף הפעולה ופתיחת הסניף של מילייה בישראל, היא במטרה לאפשר למותגי אופנת העילית סניף מקומי זמין ונוח לכל צרכיהם. כבוד גדול לנו, ברוניי בפרט ולישראל בכלל, שחברת מילייה העולמית בחרה לפתוח ולהשקיע עשרות אלפי דולרים להקמת הסניף החמישי ולהכשרת עובדים בישראל. אני בטוח שיחד נוכל לעזור לתעשיית הטקסטיל והאופנה בארץ ולהצעיד אותה קדימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה