השוק

גידול 44 מיליון דולר בהכנסות: סטרטסיס מסכמת את שנת 2022

ד"ר יואב זייף, מנכ"ל סטרטסיס: "הביצועים החזקים של אנשי החברה וניהול ההוצאות הבלתי מתפשר תרמו להצלחת המאמצים שלנו להתגבר על אתגרים אלה. אנו מעודדים מהסימנים לביקוש עתידי גדול מצד לקוחותינו לפתרונות שאנו מציעים"
מערכת ice | 
צילום סטרטסיס
סטרטסיס בע"מ, מובילה בפתרונות הדפסה תלת ממדית בפולימרים, הודיעה היום (חמישי) על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת הכספים 2022 כולה. התוצאות הכספיות ברבעון הרביעי של 2022 בהשוואה לרבעון הרביעי של 2021:
- הכנסות בסך 159.3 מיליון דולר בהשוואה ל-167 מיליון דולר.
- הרווחיות הגולמית GAAP הסתכמה ב-43.1% בהשוואה ל-43.7%.
- הרווחיות הגולמית Non-GAAP הייתה 48.4% בהשוואה ל-48.7%.
- הרווח התפעולי GAAP הסתכם ב-1.6 מיליון דולר בהשוואה להפסד תפעולי בסך 16.2 מיליון דולר.
- הרווח התפעולי Non-GAAP הסתכם ב-5.1 מיליון דולר בהשוואה לרווח תפעולי Non-GAAP בסך 1.7 מיליון דולר.
- ההפסד הנקי GAAP עמד על 2.4 מיליון דולר, או 0.04 דולר למניה מדוללת, לעומת הפסד נקי של 4.8 מיליון דולר, או 0.07 דולר למניה מדוללת.
- הרווח הנקי Non-GAAP הסתכם ב-4.6 מיליון דולר, או 0.07 דולר למניה מדוללת, בהשוואה לרווח נקי Non-GAAP בסך 0.5 מיליון דולר, או 0.01 דולר למניה מדוללת.
- ה-EBITDA המתואם עמד על 10.7 מיליון דולר, לעומת 7.9 מיליון דולר.
- בניית המלאי המתוכננת הובילה למזומנים ששימשו לפעילות שוטפת בסך 18.1 מיליון דולר, לעומת מזומנים בסך 4.4 מיליון דולר שנבעו מפעילות שוטפת לעומת השנה הקודמת.
התוצאות לשנת 2022 בהשוואה ל-2021:
- הכנסות בסך 651.5 מיליון דולר בהשוואה ל-607.2 מיליון דולר.
- הרווחיות הגולמית GAAP הסתכמה ב-42.4% בהשוואה ל-42.8%.
- הרווחיות הגולמית Non-GAAP הייתה 48.0% בהשוואה ל-47.8%.
- ההפסד התפעולי GAAP הסתכם ב-57.2 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי GAAP בסך 79.2 מיליון דולר.
- הרווח התפעולי Non-GAAP הסתכם ב-13.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי Non-GAAP בסך 1.7 מיליון דולר.
- ה-EBITDA המתואם עמד על 36.1 מיליון דולר, לעומת 22.6 מיליון דולר.
- ההפסד הנקי GAAP עמד על 29.0 מיליון דולר, או (0.44) דולר למניה מדוללת, לעומת הפסד נקי GAAP של 62 מיליון דולר, או (0.98) דולר למניה מדוללת.
- הרווח הנקי Non-GAAP הסתכם ב-10.3 מיליון דולר, או 0.15 דולר למניה מדוללת, בהשוואה להפסד נקי Non-GAAP של 4.3 מיליון דולר או (0.07) דולר למניה מדוללת.
- בניית המלאי המתוכננת הובילה למזומנים ששימשו לפעילות שוטפת בסך של 75.4 מיליון דולר, לעומת מזומנים 35.8 מיליון דולר שנבעו מפעילות שוטפת.
תחזית פיננסית: בהתבסס על תנאי השוק הנוכחיים ובהנחה שההשפעה המצטברת של לחצי האינפלציה העולמיים, העלייה בשערי הריבית ועלויות שרשרת האספקה לא יפגעו עוד בפעילות הכלכלית, סטרטסיס מספקת את התחזית שלה לשנת 2023 כדלקמן:
- הכנסות בשנה כולה בטווח של 620 מיליון דולר עד 670 מיליון דולר.
- צמיחה רבעונית רציפה בהכנסות, עם עלייה בולטת במחצית השנייה.
- בהתבסס על העלויות הלוגיסטיקה והחומרים הנוכחיות, שולי רווח גולמי לשנה כולה יהיו בטווח של 48% עד 49%, עם צמיחה משופרת משנה לשנה במחצית השנייה של 2023.
- ההוצאות התפעוליות לשנה המלאה יהיו בטווח של 290 עד 300 מיליון דולר.
- הרווחיות התפעולית Non-GAAP לשנה המלאה תהיה בטווח של 2.5% עד 3.5% עם שיפור בתרומה הרווחית במהלך השנה.
- ההפסד הנקי GAAP יעמוד על 78 מיליון דולר עד 57 מיליון דולר, או (1.12 דולר) עד (0.83 דולר) למניה מדוללת.
- הרווח הנקי Non-GAAP יעמוד על 9 מיליון דולר עד 17 מיליון דולר, או 0.12 עד 0.24 דולר למניה מדוללת.
- ה-EBITDA המתואם יהיה בטווח של 35 מיליון דולר עד 50 מיליון דולר.
- ההוצאות ההוניות יסתכמו ב-20 מיליון דולר עד 25 מיליון דולר.
- תחזית הרווחים Non-GAAP לא כוללת הפחתה צפויה של נכסים בלתי מוחשיים בסך 30 עד 32 מיליון דולר, הוצאות תגמול מבוסס מניות של 28 עד 30 מיליון דולר, והוצאות ארגון מחדש והוצאות אחרות בסך 15 עד 22 מיליון דולר. תחזית הרווחים Non-GAAP כוללת התאמות מס של 2 עד 3 מיליון דולר על סעיפי ה-Non-GAAP שצוינו לעיל.
ד"ר יואב זייף, מנכ"ל סטרטסיס, אמר: "סטרטסיס צמחה בשיעור של 11.4% בשנת 2022 לאחר התאמות לנכסים שנמכרו והשפעות שערי החליפין ורשמה רבעון שישי ברציפות של רווחיות על בסיס מותאם, וזאת על רקע אתגרי הכלכלה העולמית שהולכים ומתעצמים. הביצועים החזקים של אנשי החברה וניהול ההוצאות הבלתי מתפשר תרמו להצלחת המאמצים שלנו להתגבר על אתגרים אלה. אנו מעודדים מהסימנים לביקוש עתידי גדול מצד לקוחותינו לפתרונות שאנו מציעים. רמות העניין הגבוהות בכל קשת המוצרים החדשניים שלנו, לצד החוזק של הכנסותינו משירות לקוחות, מקנים לנו את הביטחון, שמרגע שיוסרו המגבלות על הוצאות הוניות ורמות השימוש בשוק יעלו, נראה את פירות מאמצינו. עם היצע טכנולוגי רחב בסיס, ויכולת שיווק וחדירה לשוק ללא אח ורע בענף, המיצוב המוצלח של סטרטסיס יאפשר לה להרחיב את מעגל הלקוחות אותו אני משרתים, ככל שהמגמות הכלכליות הנוכחיות ילכו ויירגעו. בהיותנו מצוידים במאזן יציב ובגישה סדורה לניהול הוצאות, אנו ערוכים היטב לבניית המובילות שלנו בענף בשנים הקרובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה