השוק

ממשיכים לגדול: טופ גאם בהסכם אספקה ענק

טופ גאם חתמה על הסכם אספקה עם אחד מהמותגים הגדולים בתחום תוספי התזונה האורגניים בארה"ב
מערכת ice | 
טופ גאם (צילום טופ גאם)
טופ גאם הישראלית ממשיכה להרחיב את פעילותה בארה"ב, ולשווק לשוק האמריקאי תוספי תזונה על בסיס סוכריות גומי פרי פיתוחה: לאחר שביולי אשתקד הכינה את הקרקע לפעילותה זו, לאחר שהוסמכה על ידי משרד החקלאות האמריקאי כיצרן אורגני, כעת מעדכנת החברה כי חתמה על הסכם אספקה בן 3 שנים עם לקוח שהמותג שלו הוא מהגדולים בארה"ב בתחום תוספי תזונה בשוק האורגני.
לפי ההסכם, טופ גאם תפתח ותייצר עבור הלקוח פורמולציות ייחודיות של תוספי תזונה בצורת סוכריות גומי המבוססות על פורמולציית ה- Gummiceuticals של החברה, וזאת על בסיס אורגני, דהיינו ללא סוכר או ללא תוספת סוכר. כמו כן, תפעל החברה לפתח מוצרים חדשים נוספים, אם וכאשר תידרש לכך.

"בעת קבלת ההסכמה ממשרד החקלאות האמריקאי ביולי אשתקד", הסביר עמיחי בר-ניר, מנכ"ל החברה, את חשיבותו ואת חשיבות הכניסה לשוק האורגני בארה"ב: "השוק האורגני הוא שוק פרמיום שצומח בשיעורים גבוהים, והכניסה אליו פותחת בפני Topgum סגמט חדש, שפעילים בו מעט מאוד יצרנים. פיתוח הסוכריות האורגניות מהווה נדבך נוסף ביישום האסטרטגיה של החברה להציע למותגים נבחרים בתחום תוספי מזון, פארמה ומזון – בראש ובראשונה בשוק האמריקאי – תוספי מזון בצורת סוכריות גומי ייחודיות ומבודלות, שיעניקו לצרכיהן חוויית הזנה בריאה ומהנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה