השוק

הום ביוגז הישראלית תגייס 10 מיליון דולר מחברת אמריקאית

חברת הום ביוגז מודיעה על הארכתו של הסכם ההפצה מול חברת Closed Loop Partners ועל מכירת מניות לחברה בפרמיה של 39%
מערכת ice | 
אלה לי להב (צילום הום ביוגז)
חברת הום ביוגז הישראלית מודיעה היום (א') על גיוס של 10 מיליון דולר מחברת Closed Loop Partners בפרמיה של כ-39% מעל מחיר השוק. מטרת הגיוס היא לסייע לחברה להמשיך לפתח טכנולוגיה שהופכת פסולת אורגנית לאנרגיה מתחדשת.
לדברי החברה, הדירקטוריון אישר הצעה פרטית של כ-4.405 מיליון מניות של החברה לחברת Closed Loop Partners במחיר של 8.315 שקלים למניה. התמורה הכוללת מסתכמת בכ-36.6 מיליון שקלים. העסקה תעלה את אחוז השליטה של Closed Loop Partners בחברה ל-47.04%. 
במקביל לכך החברה מדווחת כי סגרה על הסכם הפצה בלעדי עם Closed Loop Partners, במסגרתו זו האחרונה התחייבה להזמנת מערכות של החברה בהיקף של 15 מיליון דולר עד סוף 2024. לצד זאת הסכם הבלעדיות הוארך לחמש שנים נוספות באזור צפון אמריקה.
אושיק אפרתי, מייסד ומנכ"ל הום ביוגז, מסר: "אנו  שמחים על הבעת האמון בחברה, כפי שבאה לידי ביטוי בגיוס בהיקף כספי משמעותי, במחיר המשקף פרמיה משמעותית, ובעיתוי מאתגר בשווקי ההון. אנו נערכים לקבלת ההזמנה בהיקף של 15 מיליון דולר שתסייע לנו לבנות את התשתית הארגונית הנדרשת לצמיחה משמעותית בהיקף העסקים שלנו. עסקה זו בהיקף כולל של 25 מיליון דולר מציבה אותנו בעמדה מצוינת למימוש החזון והתוכניות העסקיות של החברה בשנים הקרובות, בהלימה עם המגמה העולמית של התמודדת עם ההתחממות הגלובאלית בדרך של אימוץ טכנולוגיות חדשניות לטיפול סביבתי בפסולת אורגנית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה