השוק

אוהד בוזגלו שוב מסתבך? "נשים אוקראיניות בחינם"

אוהד בוזגלו, כוכב הריאליטי, החליט לארגן פסטיבל לכבוד חגיגות הפורים שייערכו בתחילת חודש מרץ בשם "פסטיבל בוזגלו", ובסטורי שהעלה הוא חשף את הפרטים של הפסטיבל וכתב: "נשים אוקראיניות בחינם".
מערכת ice |  5
אוהד בוזגלו (צילום פייסבוק/ אוהד בוזגלו)
אוהד בוזגלו, כוכב הריאליטי, החליט לארגן פסטיבל לכבוד חגיגות הפורים שייערכו בתחילת חודש מרץ בשם "פסטיבל בוזגלו". בסטורי שהעלה בוזגלו לחשבון האינסטגרם שלו הוא חשף את הפרטים של הפסטיבל וכתב: "נשים אוקראיניות בחינם".
מכירת הכרטיסים לפסטיבל של אוהד בוזגלו החלה, כאשר מי שירצה להגיע ייאלץ להיפרד מ-200 שקל לכרטיס כניסה. בנוסף לכך כאמור, בוזגלו הביע סולידריות עם האוקראינים והכניסה לנשים אוקראיניות היא בחינם. אבל מה עם הגברים האוקראינים אתם שואלים? גם אנחנו שואלים את אותה שאלה.
כזכור, בוזגלו עורר לאחרונה סערה גדולה מאוד אחרי שחשף בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא יצא לחופשה באיסטנבול שבטורקיה, במסגרתה הזמין שתי נשים מרוסיה שהגיעו במיוחד בשבילו כדי לחגוג עמו את החופשה.
בהמשך, חשף בוזגלו כי הכיר את אחת מהנשים, כריסטינה, עוד בזמן שהיה נשוי לפאני גרושתו: "סיפרתי לה הכל, השלמנו פערים, ולבסוף החלטנו להיפגש בטורקיה, ואלינו הצטרפה גם טניה. היה בנינו חיבור מטורף כבר אז, לפני ארבע שנים, ואפילו הכרתי אותה שם לפאני ולמשפחה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בושה למשפחתו ולילדיו (ל"ת)
    ניר 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    חחחחחחחח
    איל 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה רודף שמלות עלוב ומסכן
    סגור
  • 3.
    די!!!
    אוריה 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבן אדם פשוט סרסור!!! אתם עוד נותנים לו במה?? איכס
    סגור
  • 2.
    אוהד מטומטם
    יפעת 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה...נשים אוקראיניות זה חפץ...אמירה שוביניסטית ומגעילה...מעידה על רמתך הירודה ועל יחסך לנשים...אתה כנראה חושב שאתה סולטן סולימן...מעורר גועל.
    סגור
  • 1.
    סרסור
    אורני 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להכניס אותו לכלא על סרסור מה לא מובן בהודעה שלו פח אשפה ולהוריד את התוכניות על המדפחה הזו מהמרקע איבדנו את המוסר לחלוטין
    סגור