השוק
שיתוף הפעולה החדש של טאבולה עם חברת המדיה הענקית
TIME בחר את Taboola Turnkey Commerce כפתרון בלעדי לטובת מתחם התוכן החדש שיספק חוות דעת על מוצרים ושירותים שונים
טאבולה הודיעה היום (שלישי) על השקת Taboola Turnkey Commerce, פתרון חדש המקנה לאתרי חדשות ותוכן את היכולת לייצר מתחם תוכן מהימן על שירותים ומוצרים שונים המושך צרכני אונליין ומסייע להם לקבל החלטות רכישה איכותיות.
הפתרון מחבר בין קהל קוראים נאמן, הסומך על התוכן העיתונאי באתרי הפאבלישרים, לבין מוצרים ושירותים שנבדקו לעומק וקיבלו ביקורות אמינות. פתרון זה יוצר ערוץ הכנסות חדש לפאבלישרים, שיכולים לייצר הכנסות מקוראים בעלי כוונת קנייה גבוהה, ובו בזמן מאפשר לקמעונאים, לספקי שירותים פיננסיים ולמפרסמים להגיע לקהל צרכנים רחב, בסביבות תוכן איכותיות.
Taboola Turnkey Commerce יושק לראשונה בשותפות חדשה בין טאבולה ל-TIME, האתר הגלובלי שהתכנים שלו מגיעים לקהל קוראים של 100 מיליון איש ברחבי בעולם. TIME בחר את Taboola Turnkey Commerce כפתרון בלעדי לטובת מתחם התוכן החדש שיספק חוות דעת על מוצרים ושירותים שונים. המתחם, שמטרתו לסייע לקוראים לקבל את ההחלטות הטובות ביותר בתחומים שחשובים להם, יוקם וינוהל על ידי טאבולה כחלק אינטגרלי מאתר TIME.com, ויצטרף לשורה של פתרונות של טאבולה שנמצאים זה מכבר בשימוש TIME, כולל Taboola Feed.
"קהל הקוראים שלנו מגיעים ל-TIME על מנת לקבל תוכן שהם יכולים לבטוח בו בנוגע להחלטות שהכי חשובות להם", אמרה ג'סיקה סיבלי, מנכ"לית TIME. "הדאטה המקיף של טאבולה על כוונות הקוראים והבנת סוג התוכן שמושך התעניינות ומעורבות אמיתית, הפך את טאבולה לבחירה הטובה ביותר לשותפות חדשה זו."
עוד ב-
לפי eMarketer, למעלה מ-60% מאתרי החדשות והתוכן פונים למסחר אלקטרוני כמקור הכנסה מרכזי, ואילו מחקר עצמאי דומה מראה כי 87% מהאתרים מציינים תוכן מסחרי כתחום שתורם להכנסות שלהם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה