השוק

אורה אייר: משרד הפטנטים האמריקאי אישר רישום פטנט עבור מערכת הדגל

חברת מערכת טיהור האוויר הישראלית, אורה אייר, בדיווח לבורסה - משרד הפטנטים האמריקאי אישר רישום פטנט עבור מערכת הדגל של החברה
מערכת ice |  1
אורה אייר (צילום יח"צ אורה אייר)
חברת אורה אייר הישראלית, שפיתחה את מערכת טיהור האוויר המתקדמת והחכמה בעולם, המטהרת אוויר בחללים סגורים תוך ניטור איכות האוויר ומתן מידע בזמן אמת, מעדכנת הבוקר (שני) כי התקבלה בידה אישור לרישום פטנט על שמה במשרד הפטנטים האמריקאי (USPTO) עבור מכשיר לניהול איכות האוויר, מערכת לשליטה באיכות האוויר ושיטה לשליטה באיכות האוויר.
הפטנט מגן על טכנולוגיית החברה, בעיקר בקשר למכשיר לניהול איכות האוויר, המתבסס על מערכת הדגל של החברה – האורה אייר. בנוסף, הפטנט מגן על פלטפורמת החברה למערכת שליטה באיכות האוויר, כמו גם על השיטה של החברה לשליטה באיכות האוויר.

הפטנט צפוי להתפרסם ברשומות ביום ה-21 בפברואר, 2023. כמו כן, הפטנט הוגש לרישום בארה"ב, אירופה והודו במועדים קרובים זה לזה.
אביעד שניידרמן, מנכ"ל ומייסד אורה אייר, מסר: "רישום הפטנט היום לצד ניסוי מוצלח להשמדת נגיף ה-RSV עליו דיווחנו לפני מספר שבועות, מעניקים יתרון משמעותי לאורה אייר בשוק הגלובלי ומהווים רוח גבית אדירה לפעילותנו בכ-87 מדינות ברחבי העולם. אורה אייר תמשיך להוביל את הידע והטכנולוגיה בתחום איכות האוויר בחללים סגורים במטרה לספק לעולם אוויר נקי יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פנדינג או פטנט ממש.
    הידען 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי בוודאות האם התקבל הפטנט ממש או אישרו הגשת הפטנט וכרגע הוא פנדינג קרי בבדיקה ממשית.
    סגור