השוק

דיזנגוף סנטר בשינוי דרמטי: כל החנויות בקניון האהוב יתייקרו?

דיזנגוף סנטר בתל אביב, אחד הקניונים האהובים והמצליחים ביותר בישראל, הודיע לשוכרים כי הוא מעלה את דמי הניהול החל מהחודש הבא ב־7%
מערכת ice | 
דיזנגוף סנטר (צילום שאולה הייטנר, מתוך אתר פיקיויקי, shutterstock)
דיזנגוף סנטר בתל אביב הוא ללא ספק אחד בקניונים האייקונים והאהובים ביותר במדינת ישראל, שנמצא בלב תל אביב. היום (שלישי) הודיעו בדיזנגוף סנטר יעלו את דמי הניהול ב־7% כבר החל מהחודש הבא.
עדש כה, דמי הניהול גבה הסנטר מהשוכרים היה 71 שקל למ"ר, ומפברואר הם יעלו ל־76 שקל למ"ר, לפני מע"מ. חברת הניהול מעלה את התעריף לאחר שלוש שנים שבהן לא נקטה מהלך דרמטי ומשמעותי שכזה.
דן פילץ, מנכ"ל החברה לניהול של דיזנגוף סנטר, שלח לשוכרים מכתב שבו הוא ציין כי דיזנגוף סנטר חווה בשלוש שנים האחרונות "ריבוי אתגרים שכללו מגפה עולמית, שינויים בהרגלי הצריכה, עליית תקורות, בעיות גיוס כח אדם וקשיים נוספים... במהלך שלוש השנים האחרונות, בהן לא עודכנו דמי ההשתתפות, חלו אירועים אשר הביאו להתייקרות סל השירותים".
פילץ ציין בין היתר את עליית השכר הרוחבית במשק, שכוללת את עליית שכר המאבטחים, עובדי מחלקת מיחזור וניקיון ומינהלה. כמו כן מציין את המחסור בעובדים אחרי הקורונה ואת העדכון הצפוי בשכר המינימום בחודש אפריל. סנטר ידוע כקניון המצליח ביותר בישראל, בו לא מעט חנויות משיקות את סניפי הדגל שלהן, כמו "לגו ישראל" ו"סבן איליבן" שהושקו שם לאחרונה. כעת, השאלה המעניינת ביותר שעולה מעליית דמי הניהול היא האם שאר הקניונים בישראל גם יצטרפו למהלך, וכמובן האם חלק מהחנויות בקניון יתייקרו?
מהנהלת דיזנגוף סנטר נמסר בתגובה: "דיזנגוף סנטר מעלה את תעריף דמי הניהול בעקבות עלייה בשכר העובדים, התייקרות כללית בכל ההוצאות כגון ארנונה, ביטוחים והוצאות שיווק. אנו מחפשים ומשקיעים רבות לטובת מציאת פתרונות יעילים לחיסכון בהוצאות, אך לאור ההתייקרויות מעלים התעריף בהתאמה לעלייה במדד מאז עדכון התעריף האחרון, ועדיין מדובר בתעריף נמוך בענף הקניונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה