שיווק ופרסום

הקמפיין החדש של דיזנגוף סנטר: 50% הנחה על פליטות גזי החממה

בקמפיין, שמטרתו במטרה לטלטל ולהציף מודעות לנושא הקיימות בתחום מרכזי הקניות הושקעו כ-250,000 שקלים
מערכת ice | 
קמפיין הקיימות של דיזנגוף סנטר (צילום ביטמוב)
דיזנגוף סנטר מעלה השבוע קמפיין פרסום חדשני במיוחד, שמשתמש בהומור-עצמי של ענף הריטייל העולמי, אליו הוא משתייך, במטרה לטלטל ולהציף מודעות לנושא הקיימות בתחום מרכזי הקניות. הקמפיין, בו הושקעו כ-250,000 שקלים, יעלה בכ-150 תחנות אוטובוס של התחבורה הציבורית בתל אביב ובגוש דן, על גבי מסכי CTV ברחבי העיר וכן יקודם במהלך סושיאל ברשתות החברתיות, באנרים ודף נחיתה מיוחד.
במקביל לוועידת הקניונים השנתית שמתקיימת באילת, דיזנגוף סנטר יוצא בקמפיין חריג וראשון מסוגו למרכז קניות מסחרי. הקמפיין מבקש לשים בקדמת הבמה דווקא את הפעילות הסביבתית והחברתית שלו. במקום קמפיין מסורתי-קלאסי של קידום עסקים או מבצעים ומהלכים שיווקיים במרכז הקניות, בחרה הנהלת הסנטר להדגיש את הפעילות החברתית והסביבתית שמקדם האייקון התל אביבי כבר למעלה מעשור.
הקמפיין מוגש לציבור כשהוא ארוז בקריאייטיב מהודק ונשכני, המשלב בין הקמעונאות לעולם הקיימות בצורת "מבצעי קיימות בסנטר". בקמפיין זה חונך הסנטר את השפה התקשורתית החדשה שלו, שמביאה לידי ביטוי את הערכים והמגוון האנושיים שמזוהים עם מתחם הקניות התל אביבי, ואת הסלוגן החדש שנבחר להוביל אותו לשנים הקרובות: "דיזנגוף סנטר - באים בטוב". השפה החדשה בסגנון קומיקס עם הסלוגן המוביל "באים בטוב", עוטפים את הקמפיין, שמטרתו גם לעודד את קהלי היעד והעסקים השונים בתל אביב והסביבה ולדעת שכשהם קונים בדיזנגוף סנטר הם גם עושים טוב לסביבה.
דיזנגוף סנטר הוא חלוץ מתחמי הקניות ביוזמת מהלכי קיימות ברמה גלובלית והיה הראשון שהקים מחלקת קיימות. בחודש שעבר הסנטר נבחר להציג את פעילותו הענפה בועידת האקלים של האו"ם, כארגון מוביל ופורץ דרך בתחום האקלים. הסנטר התחייב וולונטארית שעד סוף 2028 יאפס לחלוטין את פליטות הפחמן שלו, וחתום על שורה ארוכה של מהלכים אסטרטגיים, שמשפיעים על גוש דן בכלל ועל סביבתו הקרובה של הסנטר בפרט. על הקמפיין אמון משרד הפרסום ביטמוב, שבבנייתו לקחו חלק סמנכ"לית הלקוחות טל סלע, מנהלת תיק לקוח וקריאייטיב אירנה וקסמן ומעצבת ראשית של הפרויקט קרן שלומוביץ.
איתי טרייסטר, בעלים ומנכ''ל משותף במשרד הפרסום ביטמוב: ''אין דבר יותר מאתגר וכיף מלעבוד על בריף שמטרתו להוציא החוצה את הפעולות החיוביות והמדהימות של דיזנגוף סנטר בתחומי הקיימות, הקהילה והסביבה. כיוון שלא כולם מכירים את הנושא, האתגר הגדול היה להבין איך ליצור מודעות לכל הפעילות המשמעותית שעושים בסנטר בתחום הקיימות בשפה קריאטיבית, מעניינת וברורה. אני מאמין שהצלחנו במשימה בגדול ביחד עם המנכ"ל והבעלים המשותף דן פילץ, מנהל השיווק אלכס קפלן וכל מחלקת השיווק''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה