השוק

מאסק מיואש מטוויטר? מוכר אותה במכירה פומבית

פחות משלושה חודשים לאחר שרכש את הרשת החברתית, מעמיד אילון מאסק למכירה פומבית כמעט את כל תכולת המטה המרכזי שלה. כמה עולה התענוג?
יאיר מור |  3
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock, יוטיוב/ TED)
אם חסר לכם משהוא בבית או במשרד, או שאתם מעוניינים ב"מזכרת" מטוויטר – השבוע תוכלו למלא את החסר הזה. מחר (שלישי) תחל באתר בית המכירות הפומביות Heritage Global Partners מכירה פומבית של אלפי פריטים שהוגדרו על ידי אילון מאסק "נכסים תאגידיים עודפים".
המכירה כוללת 631 פריטים, אך רבים מהם אינם פריטים יחידים, אלא אוסף של מספר פריטים, מה שמביא אותנו לאלפי פריטים שעומדים לעזוב את המטה הראשי של טוויטר – כן, המכירה הזו היא רק ה'עודפים' מהמטה הראשי, ונקבעה עוד לפני סגירת עשרות מטות אחרים של החברה ברחבי העולם – ויעברו לידיהם של הזוכים, שייאלצו לשלם את הסכום שהציעו, תוספת פרימיום של 18%, מס קנייה של 8.63% וגם להסדיר את המשלוח או האיסוף בעצמם בחלון זמן של שבוע בודד – החל מיום שני הבא ועד יום חמישי שאחריו (23.1-2.2).
רוב הפריטים מוצעים במחיר התחלתי של 25 או 50 דולר, אם כי כמה פריטים בודדים מתחילים מ-100 דולר. בין הפריטים ניתן למנות 107 קופסאות של מסכות N95 (זוכרים?); 102 כיסאות, 42 שרפרפים, עשרות ספות וכורסאות, 97 שולחנות במגוון גדלים ועיצובים, 68 רצועות של 8 שקעים אמריקאים מתוצרת בלקין, 52 דיבוריות של Poly (לשעבר Polycom), עשרות מסכי טלוויזיה של סמסונג, LG ושארפ, 41 מסכי מגע ענקיים על גלגלים של גוגל ואחד כזה של מיקרוסופט, 12 מקרני לייזר, שני זוגות אופני כושר שמטעינים מכשירים באמצעות USB מהאנרגיה המופקת מסיבוב הפדלים, 60 לוחות מחיקים ענקיים מארבעה דגמים שונים וציוד מטבח מסחרי רב, הכולל שולחנות ותנורים ייעודיים להכנת פיצות, מייבשי ירקות (אל תשאלו – אנחנו לא יודעים מה זה, רק מדווחים), מתקן שווארמה, ומכונות למזיגת משקאות קפואים (ברד) ובירה.
כמה פריטים מעניינים במיוחד כוללים את לוגו טוויטר בגובה כמטר, לוגו טוויטר בעל תאורה פנימית בגובה של כמטר וחצי, וסמל השטרודל (שמשמש, מלבד אימייל, גם לתיוג שמות משתמש בטוויטר) שהוא למעשה עציץ עומד ענק בגובה מטר שמונים.
המכירה תיפתח מחר בשעה 5 בערב לפי שעוננו, ותימשך עד יום רביעי בשמונה בערב אצלנו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה חוקי בכלל לשים כותרות שיקריות כאלו?
    יו יו 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה דעתכם?
    סגור
  • 2.
    כתב בשקל
    יאיר 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין קשר בין הכותרת לכתבה, עוד כתב פייק עלוב
    סגור
  • 1.
    איך היאיר מור הזה לא מתבייש לשים את השם שלו על השקר הזה
    gri 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה לא מבין שפעם כשתגדל ותרצה לעבוד בכלי תקשורת אמיתי, יראו את השם שלך על כתבות כאלה ולא יקבלו אותך לשום מקום שאינו ערוץ 14?
    סגור