השוק

הצמצומים בטוויטר לא מסתיימים בעובדים – ממה החברה נפטרת הפעם?

התשובה היא משרדים: הרשת החברתית סוגרת עוד ועוד משרדים ברחבי העולם. השבוע קיבלו עובדי אחד המשרדים שלה הודעה מוזרה במיוחד
יאיר מור | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock, יוטיוב/ TED)
עובדי המטה הראשי של טוויטר באסיה קיבלו השבוע הודעה מוזרה: מייל שהגיע אליהם ביום רביעי הנחה אותם לפנות תוך מספר שעות את כל חפציהם מהמשרד. לא, הם לא מפוטרים. אבל החל מיום חמישי, עליהם לעבוד מהבית – או מכל מקום אחר שעליו החברה לא צריכה לשלם דמי שכירות.
לפי הדיווח על המקרה בבלומברג, נראה שהחברה מתכוונת לסגור את המטה, הממוקם בסינגפור – אך אפילו בעלת הבניין שבו הוא נמצא, CapitaGreen, כנראה לא יודעת על כך, ומסרה לסוכנות הידיעות הכלכלית כי טוויטר "היתה שוכרת שלנו מאז 2015 וממשיכה להיות שוכרת ב-CapitaGreen".
במקביל, דיווח ביזנס אינסיידר כי המשרד בסינגפור ממש אינו היחיד שנסגר בימים האחרונים: לפי עובדי החברה ברחבי העולם, היא כבר סגרה, או נמצאת בתהליכי סגירה, של לפחות 12 מהמשרדים שלה – בין היתר באוסטרליה, הונג קונג, מקסיקו, הפיליפינים וקוריאה הדרומית. גם באירופה ובהודו היא סגרה את רוב המשרדים.
העיתון ציין כי לפי העובדים, מאסק מנסה לצמצם את מספר משרדי טוויטר מיותר מ-25 לכ-6 בלבד: שלושה בארה"ב ושלושה בעולם, מהם שניים באירופה (אחד באירלנד, בתוך האיחוד, ואחד בבריטניה, שנפרדה משאר היבשת לאחר משאל הברקזיט ב-2016).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה