השוק

50 מיליון דולר: טיגו אנרגיה בגיוס ענק

חברת טיגו אנרגיה של צבי אלון חתמה על הסכם עם L1 Energy במסגרתו ירכשו 50 מיליון דולר בשטרות להמרה

מערכת ice | 
צבי אלון (צילום vecteezy, באדיבות Tigo)
חברת טיגו אנרגיה, מובילה עולמית בפתרונות אחסון חכמים של אנרגיה סולארית, הודיעה היום (שלישי) על חתימת הסכם עם L1 Energy במסגרתו תרכוש L1 עם 50 מיליון דולר בשטרות להמרה לתמיכה בהזדמנויות הצמיחה של טיגו בפריסת פתרונות אחסון אנרגיה חכמים והחזר חוב קיים. ההעברה נסגרת במקביל לחתימה.
השטרות יישאו ריבית שנתית קבועה של 5.0% עם מח"מ של 36 חודשים. כמו כן, תינתן אופציה להמיר את השטרות למניות רגילות של טיגו או למניות החברה ככל שתהפוך לחברה ציבורית. מחיר ההמרה נקבע לפי שווי חברה של 550 מיליון דולר.

"אנו מצפים להשתמש בכספי הגיוס כדי לקדם את המשימה שלנו לספק פתרונות סולאריים קריטיים להגברת הבטיחות והיעילות ולצמצום עלויות", אמר צבי אלון, יו"ר ומנכ"ל טיגו. "השקעה זו, לצד ההכנסות הצפויות מההסכם עם Roth CH Acquisition, מציבה אותנו בעמדה איתנה לקראת כניסתנו לשוק הציבורי והמשך מסלול הצמיחה המואץ שלנו".
טיגו היא מובילה עולמית בטכנולוגיות לשיפור היעילות בהפקת אנרגיה סולארית פוטו-וולטאית ומייצרת פתרונות חדשניים אשר מגבירים משמעותית את הבטיחות, מגדילים את תפוקת האנרגיה ומצמצמים את עלויות התפעול של מערכות סולאריות למגורים, למסחר ולשירותים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה