השוק

המאור הגדול חתמה על שיתוף פעולה בתחום האנרגיה הסולארית

חברת האנרגיה המתחדשת "The Greater Light" חתמה על חוזה שיתוף פעולה עם חברת אמרל בע"מ, במסגרתו תספק אמרל שירותי הפעלה ותחזוקה בעשרות מערכות הפקת אנרגיה סולארית ברחבי המדינה
מערכת ice | 
שלומי קוארטלר ואריאל מולד (צילום המאור הגדול)
קבוצת האנרגיה המתחדשת The Greater Light ("המאור הגדול") חתמה על חוזה שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת אמרל בע"מ, המספקת שירותי הפעלה ותחזוקה לחברות המובילות במשק. במסגרת החוזה, אמרל תספק בשנה הקרובה שירותי הפעלה ותחזוקה מיידיים לעשרות מערכות אנרגיה סולארית של הקבוצה ברחבי הארץ, ובכך תאפשר מקסום רווח ליצרן האנרגיה.
אחד מהאתגרים המשמעותיים באחזקת מערכות סולאריות הינו שמירה על רציפות ייצור האנרגיה. במצבים בהם נוצרת תקלה באחד המערכות או הפאנלים הסולאריים, יצרן האנרגיה מאבד זמן ייצור יקר. שיתוף הפעולה האסטרטגי החדש של קבוצת The Greater Light עם אמרל תאפשר לחברה לקבל שירותי הפעלה ותחזוקה מידיים ברחבי הארץ.

קבוצת The Greater Light בשליטת איש העסקים הדר גולדמן מחזיקה בפתרון טכנולוגי המספק התראה בזמן אמת על תקלות ביצור אנרגיה בשם Solar View. הסכם זה, משלים את יכולות הניטור והתראה של המערכת באמצעות מתן מענה מהיר להתראות שהטכנולוגיה מספקת.
שלומי קוארטלר, מנכ"ל "The Greater Light": "מהיום השמש תייצר יותר. יצרני אנרגיה סולארית ייהנו מניצול מיטבי של אנרגיית השמש בזכות תיקון מהיר של מערכת הסולארית שלהם. שיתוף הפעולה מקדם אותנו צעד נוסף לשמירה על רצף הפקת אנרגיה מהשמש".
אריאל מולד, מנכ"ל ובעלים משותף של חברת אמרל: "שמח על שיתוף הפעולה החדש עם קבוצת The Greater Light במתן פתרון אפקטיבי להפעלה ותחזוקה של המערכים הסולאריים של החברה באמצעות עשרות צוותים מקצועיים בפריסה ארצית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה