השוק

רמי לוי מפצה לקוחות: מדוע ישראייר משלמת ביוקר?

ישראייר של איש העסקים תעביר פיצוי בסך של 21,180 שקלים לשני הנוסעים וכן פיצוי נוסף של מעל 5,000 שקלים בגין השבת הוצאותיהם, טרדה ובזבוז זמן בשל ביטול טיסתם
מערכת ice |  3
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ משה שי)
רמי לוי מכין את פנקס הצ'קים. חברת התעופה שרכש, ישראייר, הטעתה על פי פסק דין, שני בני זוג לגבי סיבת ביטול טיסה ותשלם להם פיצוי בגובה של כ-27 אלף שקלים, זאת לצד ביקורות חריפות של בית המשפט על ההתנהלות.
זוג מבוגרים בני 73 ו-68, שרכשו באינטרנט כרטיסי טיסה לרומא מנתב"ג, תכנן לשהות באיטליה החל מראשון ולשוב ביום שישי בטיסה של חברת תעופה אחרת. על אף שעשו הזמנות מוקדמות לכל האטרקציות, השניים הגיעו לשדה התעופה ולאחר מספר שעות ישראייר טענה כי טיסתם מבוטלת בשל תנאי מזג אוויר, אך יוכלו לטוס למחרת.

בצר להם, בני הזוג ביטלו את החופשה. ישראייר מבחינתה טענה כי מדובר בנסיבות שלא היו בשליטתה והיא פטורה מפיצוי לזוג, כיוון שאיחורים יכולים לקרות וחברת התעופה פעלה לכאורה כדין, אך לא קיבלה אישור לטיסה. לטענתם, התובעים בחרו לבטל את חופשתם מסיבותיהם שלהם ואף סוכנות הנסיעות של התובעים קיבלה זיכוי מלא עבור הטיסה שבוטלה.
רשמת בית המשפט קבעה. "הוצג מכתב הנתבעת לאותה נוסעת אחרת באותה טיסה, שהעיכוב בטיסה נבע בשל תקלה טכנית בלתי צפויה שהתגלה במטוס החברה, בעת בדיקתו השגרתית טרם המראה, והנ"ל הביא לשרשרת של עיכובים ביום זה, ולבסוף לקרקוע המטוס".
בסופו של דבר, הרשמת בהחלטתה וחייבה את הנתבעת לשלם פיצוי בסך של 21,180 שקלים לשני הנוסעים וכן פיצוי נוסף של מעל 5,000 שקלים בגין השבת הוצאותיהם, טרדה ובזבוז זמן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חברה בלי טלפון של שירות לקוחות
    שבתאי 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גועל נפש של חברה שירות לקוחות לא עונים כי אין טלפון וישכחו מפיתוח רק דרך בית משפט
    סגור
  • 1.
    רמי לוי ,איש הגון או "אוליגרך" ???
    אחד מהעם 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זו תוצאה של "עיניים גדולות " ותיאבון להתעשרות מהירה - ידו בכל ולבסוף ,יפול !!!
    סגור
  • רוצה להיות אלון מאסק הישראלי...בדיחה מהלכת..שרלטן גדול. (ל"ת)
    מוציפוצי 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור