השוק

אילון מאסק עומד בהבטחה: המירוץ למנכ"ל טוויטר החדש נפתח

הרוכש של הרשת החברתית, שהבטיח כי יקיים את תוצאת הסקר בו הכריעו המצביעים כי עליו להתפטר מתפקידו כמנכ"ל, החל לחפש אחר מחליף
מערכת ice | 
טוויטר, אילון מאסק
הבעלים והמנכ"ל של טוויטר אילון מאסק מחפש מנכ"ל חדש של החברה, אמרו מקורות לדיוויד פאבר מ-CNBC. מאסק, שרכש את החברה תמורת 44 מיליארד דולר באוקטובר, אמר בעבר כי תפקידו כמנכ"ל יהיה זמני.
עם זאת, ביום ראשון, הוא כתב בציוץ כי "אין יורש". בעקבות תוצאת הסקר בטוויטר, בו שאל האם עליו לעזוב את התפקיד, אילון מאסק כנראה יפרוש מהתפקיד הבכיר בטוויטר לאחר חודשיים בלבד, אם יכבד את תוצאות הסקר המקוון שהושק ביום ראשון בלילה.
כ-57% מ-14 מיליון מצביעים אמרו כי על מר מאסק להתפטר. אמנם סקרי טוויטר הם סקרי קש, מה שאומר שהם אינם ברי השוואה למחקר דעת קהל מקצועי. גם בוטים זדוניים או חשבונות לא אותנטיים יוכלו לרשום תגובה לסקר בטוויטר. מקורות אמרו לפייבר כי החיפוש של מאסק אחר מנכ"ל חדש נמשך והחל לפני שנערך הסקר בטוויטר.
ההשתלטות של מאסק בטוויטר הייתה אדירה, שכן המנהיגות שלו הביאה לקיצוץ מסיבי בצוות, זינוק בדיבור שטנה גזעני, מפרסמים שנמלטו או צמצמו את ההוצאות שלהם על הפלטפורמה, כמו גם החזרת חשבונות שנאסרו בעבר.
מאסק מכר השנה מניות טסלה בשווי מיליארדי דולרים כדי לממן את ההשתלטות על טוויטר. הוא גם משך כישרונות מטסלה, SpaceX ו-Boring Co., כולל מנהלים, מהנדסים ועורכי דין, כדי לסייע לו בטוויטר. מאסק הוא מנכ"ל טסלה וחברת SpaceX ומייסד חברת Boring Co. מאסק לא הגיב מיד לבקשת תגובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה