השוק

ענקית האריזות האמריקאית תשקיע 8 מיליון דולר בחברה ישראלית

הייקון מערכות חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם SEE: השקעה של 8 מיליון דולר בהלוואה המירה ורכישת מכונת Beam2C ראשונה
מערכת ice |  1
שלמה נמרודי מנכ"ל הייקון מערכות (צילום רועי מזרחי)
הייקון מערכות הישראלית, מובילת המהפכה הדיגיטלית ביצור אריזות קרטון, הודיעה היום על שיתוף פעולה אסטרטגי עם SEE יצרנית הענק האמריקאית.
ההסכם כולל שיתופי פעולה במספר מישורים בין שתי החברות: פיתוח מוצרי אריזה חדשים, התרחבות לשווקים חדשים ושיפור יכולות הייצור באמצעות הטכנולוגיות של הייקון; השקעה של 8 מיליון דולר בהלוואה המירה ו-15% מההשקעה באופציות אשר ניתנות להמרה במהלך חמש שנים במחיר של 3.1 שקל למניה; אופציות נוספות יוענקו כנגד ביצוע רכישות עתידיות של מוצרי החברה עד לסכום רכישה כולל של כ-20 מיליון דולר במשך 3 שנים.
Sealed Air היא מהשחקניות המובילות בפתרונות אריזה אוטומטיים, הפועלת כדי לפתור את האתגרים המשמעותיים ברמה הגלובלית שמציב שוק האריזות. החברה מובילה חזון להפוך את העולם לטוב יותר תוך התמודדות עם משבר האקלים, ונהנית ממחזור הכנסות בשנת 2021 של 5.5 מיליארד דולר.
הסכם שיתוף הפעולה כולל רכישת מכונת Beam 2C ראשונה, אשר תותקן באחד מהמפעלים של Sealed Air במהלך הרבעון הראשון של שנת 2023. הטמעת המכונה תאפשר ל-SEE להאיץ את בחינת האפשרויות השונות הגלומות בטכנולוגיה וכמו כן תאפשר ייצור והפצה יעילים של מוצרים ייחודיים המבוססים על קרטון גלי, עבור לקוחות החברה.
"בחודשים האחרונים, הצוות של SEE התרשם רבות מהצוות המוביל של Highcon ומהתרבות הארגונית של החברה. הטכנולוגיה והיכולות של הייקון מהוות הזדמנות משמעותית ל-SEE ", אומר סרג'יו פאפקין, סמנכ"ל צמיחה ואסטרטגיה ב-Sealed Air. "בנוסף, ערך הקיימות שמציגה Highcon, תואם ומסייע לקדם את חזון הקיימות שלנו. מפת הדרכים של הייקון מבטיחה, וההשקעה שלנו בחברה הינה צעד טבעי להגשמת החזון שלנו".
לדברי שלמה נמרודי, מנכ"ל הייקון מערכות: "SEE לוקחת את הטכנולוגיה של הייקון מעבר ליעדים החדשים ולהזדמנויות השוק האסטרטגיות שהגדרנו לעצמנו. פיתוח הזדמנות זו, והכניסה לאזורים חדשים תוך שיתוף פעולה עם שחקן משמעותי בתעשיית האריזות העולמית הוא מרגש ביותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Irrelevant company
    Laura 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    The company is faltering. Requires a management change
    סגור