השוק

BeeHero משלימה סבב גיוס B וזה הסכום שהצליחה להישג

 גיוס ההון הנוכחי יאפשר ל-BeeHero להאיץ את הצמיחה והפריסה של פלטפורמת ההאבקה החכמה שלה בשדות ברחבי ארה"ב ומחוצה לה
מערכת ice | 
עומר דוידי איתי כנות ויובל רגב (צילום BeeHero)
BeeHero, מובילה עולמית בתחום ההאבקה החכמה באמצעות AI, השלימה סבב גיוס B ובסכום של 42 מיליון דולר. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה Convent Capital אליה הצטרפו General Mills, ADM,Rabobank, MS&AD, Firstime, Direct Round, J-Ventures, Plug& Play, iAngels, Gaingels ,UpWest ומשקיעים נוספים. ביחד עם סבב הגיוס הנוכחי, גייסה החברה עד כה 64 מיליון דולר. גיוס ההון הנוכחי יאפשר ל-BeeHero להאיץ את הצמיחה והפריסה של פלטפורמת ההאבקה החכמה שלה בשדות ברחבי ארה"ב ומחוצה לה וכמו כן להשקיע במחקר ופיתוח חדשנות על מנת לספק לחקלאים יותר תובנות בכדי להמשיך ולקדם חקלאות בת קיימא ולטפל בסוגיית ביטחון המזון העולמי.
BeeHero הוקמה על ידי עומר דוידי, יובל רגב, ואיתי כנות ב-2017. החברה פועלת מתל אביב ועמק הסיליקון (קליפורניה) ומעסיקה מעל 50 עובדים, 30 מהם במרכז הפיתוח בתל אביב. כעת, מגייסת החברה עובדים נוספים. החברה בנתה במהלך השנים האחרונות את מאגר המידע של דבורים והאבקה הגדול ביותר בעולם. באמצעות הדאטה שנצבר, משתמשת החברה בטכנולוגיה על מנת לייעל את האבקת הדבורים, התהליך הביולוגי המכריע בו תלויים רב היבולים. הפלטפורמה המהפכנית של BeeHero מספקת לחקלאים האבקה מדויקת כשירות, בכך שהיא מאפשרת לדבוראים מסחריים לעקוב ולנטר מרחוק את המכוורת שלהם.
הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת ניתוח נתונים מתקדם באמצעות בינה מלאכותית וחיישני IoT בעלות נמוכה ובכך מביאה שקיפות ויעילות ללוגיסטיקה המורכבת של האבקת יבולים מסחריים. ההאבקה המדויקת של BeeHero מביאה לתשואות יבולים טובות יותר ולהגדלת הרווחים עבור מגדלי גידולים מסחריים ובעלי עניין בענפי החקלאות. בהמשך, החברה מתכננת לשלב כלי פלטפורמה חדשים כדי לחזק את התמיכה במגדלים עם ראייה מדויקת עוד יותר בזמן אמת של התפתחות היבול שלהם, מה שיוביל לקבלת החלטות משופרות ובסופו של דבר לתוצאות יבול טובות יותר.
"בשונה ממה שבדרך כלל רואים בעולם החקלאות, גדלנו בשנה הנוכחית ב300% מה שמעיד על הביקוש לפתרון שלנו בקרב חקלאים ברחבי העולם. גיוס בתקופה כזאת מעיד מבחינתנו על הבעת אמון גדולה מצד המשקיעים בחברה ובפתרון שלה לטובת ענף המזון העולמי. המשימה שלנו היא לספק האבקה חכמה ומדויקת עבור חקלאים, על ידי ניתוח נתונים ושימוש בכלים של ביג דאטה ולמידת מכונה כדי לעזור להם להפחית את הסיכון לאובדן תוצרת חקלאית בתהליך האבקה. המערכת שלנו מאפשרת להם להתמקד בייצור יותר מזון, בצורה בטוחה", אמר עומר דוידי, מנכ"ל BeeHero.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה